معرفی جامع منطقه میردیف دبی جهت خرید خانه در دبی

19 فروردین 1403
۰ دیدگاه
معرفی منطقه میردیف دبی جهت خرید آپارتمان در دبی و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

معرفی منطقه میردیف دبی جهت زندگی در دبی یا سرمایه گذاری در دبی

منطقه میردیف دبی یا  Mirdif in Dubai، زندگی در حومه شهری مناسب خانواده را ارائه می دهد که اغلب در دبی احساس نمی شود. این موضوع به خصوص در قیمت ملک در دبی و هزینه زندگی در دبی در این منطقه صدق می کند. در مقایسه با دیگر محله های دبی و مناطق مهم دبی، این منطقه در چند دهه گذشته واقعاً تکامل یافته است. این محله به دور از کروم و فلزات مدرن در دبی است که مورد علاقه ساکنین است.

بسیاری از ساکنان در منطقه میردیف دبی، سال هاست در میردیف زندگی می کنند. طبق گزارش بازار املاک و مستغلات در سال ۲۰۲۰،  این منطقه به عنوان محبوب ترین منطقه با اجاره ویلاهای مقرون به صرفه شناخته شد. با ما، گروه املاک امارات، amlakuae همراه باشید تا همه چیز درباره منطقه میردیف دبی را برایتان شرح دهیم.

مناطق پرطرفدار

۳-تخت

میانگین اجاره سالانه تغییر از سال ۲۰۱۹

۴-تخت

میانگین اجاره سالانه تغییر از سال ۲۰۱۹

۵-تخت

میانگین اجاره سالانه تغییر از سال ۲۰۱۹

میردیف
  •  ۸۹۰۰۰ درهم
  • -۱۴.۴٪
  •  ۱۰۹۰۰۰ درهم
  • -۱۰.۷٪
  •  ۱۱۶۰۰۰ درهم
  • -۸.۷٪

این مقاله یک راهنما برای منطقه میردیف دبی  است. علاوه بر این در اینجا درباره بسیاری از امکانات رفاهی جامعه، همراه با آنچه که زندگی در اینجا را برای خانواده‌ها ایده‌آل می‌کند و مواردی که قبل از نقل مکان باید در نظر بگیرید، صحبت کرده ایم.

نگاهی اجمالی به منطقه میردیف دبی

ویژگی های منطقه میردیف در دبی و امکانات و شرایط خرید املاک دبی از این منطقه
ویژگی های منطقه میردیف در دبی و امکانات و شرایط خرید املاک دبی از این منطقه
  • یک جامعه تکامل یافته ارگانیک در دبی
  • نزدیک به فرودگاه بین المللی دبی
  • میردیف، به خاطر معماری ویلایی متنوعش معروف است.
  • محل پارک عظیم مشرف
  • مورد علاقه مهاجران قدیمی و همچنین افراد محلی
  • جدید ترین مناطق آزاد دبی در اینجا راه اندازی شده است.
  • مرکز بخش میردیف یکی از جاذبه های خانوادگی دبی است.

محله میردیف

خرید ویلا در دبی از منطقه میردیف دبی برای سرمایه گذاری در دبی یا اقامت در دبی
خرید ویلا در دبی از منطقه میردیف دبی برای سرمایه گذاری در دبی یا اقامت در دبی

تعدادی از خانواده هایی که در میردیف زندگی می کنند، در تمام طول زندگی خود این کار را کرده اند و صادقانه بگوییم نمی توانند زندگی در جای دیگری در دبی را تصور کنند! آنچه اجاره در میردیف را بسیار خاص می کند، این واقعیت است که این اجاره اصیل است و برای نیازهای ساکنان و نه به عنوان یک مقصد گردشگری، توسعه یافته است. در واقع، این محله یکی از معدود جوامع دبی است که هتل ندارد. منطقه میردیف دبی، که دارای طیف گسترده ای از موسسات آموزشی و سایر امکانات است، از بهترین مناطق مسکونی دبی برای خانواده ها به شمار می رود.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: معرفی منطقه مشهور و خانوادگی جمیرا ویلیج سیرکل یا منطقه JVC دبی

خرید املاک دبی در منطقه میردیف

خانه شهری و خرید خانه در دبی از منطقه میردیف مخصوص زندگی خانوادگی
خانه شهری و خرید خانه در دبی از منطقه میردیف مخصوص زندگی خانوادگی

این منطقه در حال حاضر دارای چهار زیرمجموعه آپارتمانی کم ارتفاع است:

  • غروب
  • بالای شهر میردیف
  • لاله میردیف
  • شروق یا شرق

فقط دومی به عنوان مالکیت آزاد (فری هولد) برای اتباع خارجی در دسترس است. Mirdiff Hills نیز ۹۵٪ تکمیل شده است و انتظار می رود به زودی تحویل داده شود. به غیر از لاله میردیف، آپارتمان‌های اجاره‌ای در میردیف توسط اتحادیه املاک دبی، توسعه داده شده‌اند و دارای انواع فرنیش و چیدمان هستند: از استودیو گرفته تا واحدهای ۳ خوابه.

نمای ویلاهای میردیف بخش مرکزی منطقه میردیف دبی جهت اجاره ویلا در دبی
نمای ویلاهای میردیف بخش مرکزی منطقه میردیف دبی جهت اجاره ویلا در دبی

جوامع فرعی مختلف، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اما این آپارتمان ها از امکانات رفاهی استاندارد قابل مقایسه با بقیه مناطق مهم شهر دبی برخوردار هستند. مهم نیست کدام یک از این آپارتمان ها را در میردیف برای زندگی و اجاره ملک در دبی، انتخاب کنید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: همه چیز درباره جاده شیخ زاید دبی و راه های دستیابی به این جاده

روند اجاره در منطقه میردیف دبی

اجاره خانه در دبی، به طور کلی سالانه محاسبه می شود. در حالی که برخی از صاحبخانه ها یا مشاوران املاک ممکن است برنامه های پرداخت انعطاف پذیری را ارائه دهند. اگر علاقه مند هستید، روند قیمت اجاره ملک در دبی در محله میردیف را بررسی کنید و آگاهانه برای اجاره خانه در دبی، تصمیم بگیرید.

نوع آپارتمان میانگین قیمت اجاره در درهم
استودیو ۳۵۰۰۰
۱-خوابه ۵۰۰۰۰
۲-خوابه ۶۸۰۰۰

علیرغم اندازه املاک ارائه شده، این منطقه مدت‌هاست که یکی از اجاره‌های مقرون به صرفه‌تر در شهر دبی را در اختیار دارد. در حال حاضر، میانگین قیمت اجاره آپارتمان های یک خوابه در میردیف، ۵۰ هزار درهم است و برای استودیوهای اجاره ای، ۳۵ هزار درهم است.

اجاره آپارتمان در دبی یا خرید آپارتمان در دبی
اجاره آپارتمان در دبی یا خرید آپارتمان در دبی

آپارتمان‌های بزرگ‌تر و ۲ خوابه برای اجاره در منطقه میردیف دبی، سالانه ۵۰ هزار درهم هستند. همچنین می‌توانید اجاره آپارتمان های کاملا نوساز و کلید نخورده در میردیف را انتخاب کنید که هزینه آن در حدود ۷۵ هزار درهم در سال است.

دلیل محبوبیت اجاره ملک در دبی در این منطقه، وجود ویلاهای اجاره ای میردیف با قیمت های مناسب است. خانه‌های شهری مجلل، ویلاهای ۲ تا ۵ خوابه لوکس و شیک واقع در سراسر منطقه میردیف دبی، املاک بی نظیری برای اجاره را تشکیل می دهند. اجاره ویلای ۲ خوابه از ۵۰ هزار درهم و برای ویلاهای ۳ خوابه در میردیف از ۶۰ هزار درهم شروع می شود . اگر به ویلاهای ۴ خواب در میردیف دبی، علاقه دارید، میانگین محدوده اجاره ۱۰۶ هزار درهم در سال خواهد بود. در سمت مجلل تر، می توان به راحتی ویلاهای خصوصی باستخردار  را اجاره کرد .

این ویژگی ها از نظر فرنیش، طراحی داخلی و امکانات، بسیار متفاوت است. بسیاری از آنها دارای استخرهای خصوصی، استخرهای مشترک یا باغ های بزرگتر هستند. بنابراین ارزش دیدن چند ملک مختلف را دارد تا ببینید چه چیزی برای شما و خانواده شما مفید است.

روند فروش  ملک در دبی در منطقه میردیف

علاقه مندان به سرمایه گذاری در میردیف، می توانند روند فروش در طول سال را بررسی کنند. مجموعه ای از آپارتمان ها و ویلاها برای انتخاب وجود دارد.

نوع آپارتمان میانگین قیمت فروش به درهم
استودیو ۵۶۱۰۰۰
۱ خوابه ۹۰۸۰۰۰
۲ خوابه ۱,۴۱۹,۰۰۰
۳ خوابه ۲,۰۰۱,۰۰۰

۵۶۱  هزار درهم برای استودیوها و حداقل ۹۰۰ هزار درهم برای آپارتمان های ۱ خوابه برای خرید آپارتمان در دبی از این منطقه، نیاز دارید. به همین ترتیب، قیمت ها بر اساس نوع پیکربندی، مجتمع آپارتمانی و طبقه ای که واحد در آن ساخته شده است، متفاوت است.

  • محدوده قیمت فروش آپارتمان ۲ خوابه در دبی از میردیف: ۹۳۰  هزار درهم تا ۱.۵ میلیون درهم
  • محدوده قیمت فروش آپارتمان ۳ خوابه در دبی از میردیف: ۱.۶  میلیون درهم تا ۲.۷۶ میلیون درهم

علاقه مندان به آپارتمان های ۴ خوابه مجلل تر، می توانند برای یک معامله ۲.۶ میلیون درهمی آماده شوند. اینها چند واحد هستند که در پروژه تازه توسعه یافته Mirdif Hills یا میردیف هیلز متمرکز شده اند.

وضعیت حمل و نقل و پارکینگ در میردیف

وضعیت حمل و نقل و پارکینگ در میردیف دبی
وضعیت حمل و نقل و پارکینگ در میردیف دبی

وقتی صحبت از پارکینگ در میردیف به میان می آید، جای شکایت کمی وجود دارد. به کسانی که در مجتمع های آپارتمانی زندگی می کنند، معمولا یک جای پارک اختصاص داده می شود، بنابراین اگر می خواهید از دردسر پیدا کردن مکانی برای پارک دوری کنید، بهتر است یک وسیله نقلیه داشته باشید. از طرف دیگر ویلاها معمولا فضای بیرونی برای پارکینگ یا گاراژ اختصاصی دارند.

حمل و نقل عمومی در میردیف

اگرچه در حال حاضر مترو در این منطقه کار نمی کند، اتوبوس های زیادی برای کسانی که به حمل و نقل عمومی متکی هستند، در منطقه میردیف دبی وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه مترو، Rashidiya  در خط قرمز مترو دبی است.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: همه چیز درباره خط جدید مترو دبی: خط مترو آبی دبی

سوپرمارکت در میردیف

علاوه بر سوپرمارکت اسپینیز در بالای شهر میردیف و سوپرمارکت بزرگ کارفور در مرکز شهر میردیف، چندین خواربار فروشی کوچکتر و مینی مارت ها به راحتی در اطراف محله قرار دارند.

امکانات رفاهی و دسترسی به خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها در منطقه میردیف
امکانات رفاهی و دسترسی به خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها در منطقه میردیف

مرتبط با مطلبی که می خوانید: حقایق باورنکردنی درباره مناطق شیخ نشین دبی

کلیساها، معابد و مساجد در میردیف

همانطور که در اکثر مناطق مسکونی شهر دبی نیز وجود دارد، در میردیف بیش از چند مسجد برای رفع نیازهای معنوی جامعه وجود دارد. از این میان می توان به مسجد جامع میردیف، مسجد میردیف، مسجد محمد خمیس سعید البادی، مسجد امام ابوحنیفه و مسجد بلال اشاره کرد.

نزدیکترین کلیسا، کلیسای مریم مقدس است که ۱۶ دقیقه با اود متا فاصله دارد و نزدیکترین معابد، معابد شیوا و کریشنا در فاصله ۲۵ دقیقه در بر دبی هستند.

مدارس در میردیف

مدارس آموزشی در محله میردیف دبی
مدارس آموزشی در محله میردیف دبی

همان طور که قبل تر هم گفتیم، منطقه میردیف دبی، محله ای بسیار خانوادگی است. این منطقه همچنین دارای چند مهد کودک و مدرسه بین المللی است. به این معنی که والدین لازم نیست نگران دویدن طولانی فرزندان خود برای رسیدن به سرویس مدرسه در زمان صبح باشند. موسسات این منطقه مدرسه سلطنتی GEMS دبی هستند. این مدرسه تا سال ششم از برنامه درسی انگلستان پیروی می کند و در ۳ سال گذشته امتیاز برجسته را از KHDA دریافت کرده است. مدرسه International Stars نیز فقط تا سال ششم از برنامه درسی بریتانیا پیروی می کند. برای کسانی که به دنبال گزینه های سیستم کامل مدرک بین المللی (IB) هستند، متوجه می شوند که میردیف دارای ۲ مدرسه معتبر است: مدرسه Uptown و مدرسه دارالمعرفه.

کلینیک ها و بیمارستان ها در میردیف

در صورت بروز مشکلات بهداشتی، دو گزینه وجود دارد: مراکز پزشکی Medcare و یک بیمارستان پزشکی در Mirdif، که از اکثر نقاط محله به راحتی قابل دسترسی است. در منطقه میردیف دبی به راحتی می توان کلینیک ها و داروخانه های زیادی را پیدا کرد.

مناطق نزدیک به میردیف دبی

فاصله منطقه میردیف تا مناطق مهم دبی
فاصله منطقه میردیف تا مناطق مهم دبی

منطقه دبی فستیوال سیتی، کمتر از ۱۵ دقیقه با میردیف فاصله دارد و دارای دو هتل محبوب بین قاره ای است. مرکز خرید فستیوال سیتی همچنین جایی است که می توانید تنها کافه هارد راک شهر را پیدا کنید. این کافه، مکانی برای اجرای موسیقی زنده است که در سراسر جهان شناخته شده است.

در بخش مسکونی تر، به نام رشیدیه و برخی دیگر از محله های قدیمی شهر مانند الورقا و المظهر، چند دقیقه با میردیف فاصله دارند.

سبک زندگی: خرید، ناهار خوری و شب زنده داری

مراکز خرید در میردیف
مراکز تجاری تفریحی در میردیف
مراکز تجاری تفریحی در میردیف

مرکز بزرگ شهر میردیف که به طور گستردهMCC  نامیده می شود، در حاشیه منطقه میردیف دبی، واقع شده است. مرکز بخش میردیف، مملو از فروشگاه‌های مد بین‌المللی، برندهای خانگی، رستوران‌ها و گزینه‌های زیادی برای سرگرم کردن بچه‌ها (از جمله فوتبال داخل سالن) است. علاوه بر بسیاری از مغازه ها در مرکز شهر میردیف، فهرستی از مجریان کلاس جهانی و سرگرمی‌هایی برای مجذوب شدن افراد در تمام سنین نیز وجود دارد. شعبه سینماهای VOX  یکی دیگر از موارد مورد علاقه محبوب ساکنان است.

همچنین می‌توانید مرکز عربی و مرکز خرید اتحاد را که دقیقاً در کنار همین بخش قرار دارند، بیابید. پارک سنتر میردیف یا Park Center یکی دیگر از مراکز خرید محبوب میردیف است.

به غیر از این مراکز خرید بزرگ، چندین خرده فروشی دیگر در اطراف محله برای خرید های کوچک تر نیز در میردیف وجود دارد. مرکز خرید ابایا Abaya یک نمایشگاه تخصصی برای عبای زنانه و همچنین شعبه ای از برند محبوب پوشاک Promod است.

همچنین چندین مرکز خرید دیگر در منطقه میردیف دبی، مانند مرکز خرید گلدن گیت، وجود دارد که دارای گزینه‌های ناهارخوری لوکس، گل‌فروشی‌ها، خیاط‌ها و سوپرمارکت‌های ارگانیک است. ساکنین آپارتمان شوروق نیز می توانند خرید خود را در مرکز اجتماعی شوروق انجام دهند. برای صاحبان حیوانات خانگی، می توانید فروشگاه های حیوانات خانگی مانند Paws & Claws Pets  را در میردیف بیابید که خدمات نظافت سگ را نیز به همراه چند فروشگاه دیگر ارائه می دهد.

پارک های زیبا و با صفا مناسب خانواده ها در محله میردیف در دبی
پارک های زیبا و با صفا مناسب خانواده ها در محله میردیف در دبی

رستوران های میردیف

منطقه میردیف دبی، شما را از نظر پیشنهادات خوراکی پوشش داده است. به غیر از رستوران های مرکز شهر، تعداد زیادی غذاخوری در بخش بالا شهر میردیف وجود دارد که در میان ساکنان میردیف محبوب هستند. همچنین دارای کافه‌های عجیب و غریب و کوچک است که در کنار زنجیره‌های جهانی مانند استارباکس Starbucks  قرار دارند و به ساکنان این امکان را می‌دهند که در آن روز خلق و خوی خود را انتخاب کنند.

رستوران های زیادی در منطقه میردیف دبی، جود دارد که می توانید از بین رستوران الجود مندی ۲، رستوران العرب، رستوران چینی چین چین ، رستوران لبنانی به نام ارض لبنان و غیره انتخاب کنید. علاوه بر این، شما کافه فیلی ، کافه ماکیاتو، قهوه کوستا، کافه کانا، کافه کوتاب و چندین مورد دیگر را دارید. همه اینها به استثنای مجموعه ای از رستوران ها و کافه هایی است که می توانید در مرکز شهر میردیف پیدا کنید.

سواحل نزدیک میردیف

سواحل نزدیک به محله میردیف در دبی
سواحل نزدیک به محله میردیف در دبی

این منطقه کاملاً در داخل امارات واقع شده است. با این حال، اگر می خواهید از ساحل دیدن کنید، ساحل جمیرا تنها ۲۵  دقیقه با ماشین تا منطقه میردیف دبی فاصله دارد. برای شنا، یک سالن بدنسازی در محله وجود دارد که استخر اختصاصی دارد، در حالی که آپارتمان های این منطقه به استخرهای مشترک نیز دسترسی دارند. اینکه ویلای شما دارای استخر مشترک (یا خصوصی) است یا خیر، تا حد زیادی به ملکی که انتخاب می کنید بستگی دارد، بنابراین ارزش نگاه کردن به بهترین املاک دبی را دارد.

فعالیت های اوقات فراغت و نقاط دیدنی قابل توجه

میردیف یکی از بهترین پارک های دبی را در خود جای داده است. پارک مشرف یکی از نقاط برجسته منطقه است. از بین بسیاری از کارهایی که در پارک مشرف باید انجام داد، یک جاذبه منحصر به فرد شامل مجموعه ای از خانه های سنتی مینیاتوری از سراسر جهان است که در یک منطقه از پارک به نمایش درآمده است. بزرگترین پارک در شهر، پارک مشرف، قدیمی ترین پارک دبی نیز است.

پارک ها و امکانات تفریحی در منطقه میردیف در دبی
پارک ها و امکانات تفریحی در منطقه میردیف در دبی

دسترسی به پارک مشرف از هر نقطه ای در منطقه میردیف در دبی آسان است. دسترسی آسان به این پارک عظیم مطمئناً یکی از مزایای هیجان انگیز زندگی در میردیف است. جایی که می توانید با چندین مسیر دوچرخه سواری، مناطق بازی، مکان های پیک نیک، مکان های باربیکیو، یک دوره ماجراجویی هوایی،  از یک روز تفریحی کامل لذت ببرید. مسیرهای دویدن که مطمئناً برای همه سنین جذاب است. همچنین به لطف یک مرکز سوارکاری درست در پارک، مکانی عالی برای توسعه یا تقویت مهارت های اسب سواری است. پارک سرسبز مشرف، معمولا در مقایسه با سایر نقاط شهر خنک‌تر است و آن را به مکانی ایده‌آل برای اوقات فراغت در ماه‌های گرم‌تر تبدیل می‌کند.

فعالیت در فضای باز، تناسب اندام و زیبایی

عاشقان فضای باز و تناسب اندام، از طرفداران پرشمار پارک مشرف هستند که درست در کنار میردیف قرار دارد. برای مکان های تفریحی در جامعه، می توانید دو پارک را در خود میردیف نیز پیدا کنید. هر دو در فواصل زمانی مناسب قرار دارند و برای ساکنانی که در هر قسمت از محله زندگی می کنند ایده آل است. پارک میردیف و پارک بالای شهر میردیف که به خوبی ساخته شده است، هر دو مکانی دلپذیر برای کودکان و خانواده ها هستند. ساکنان را نیز اغلب می توان یافت که در حال دویدن، آهسته دویدن یا به سادگی در حال قدم زدن با دوستان خود در اطراف پارک هستند.

باشگاه ها و سالن های ورزشی موجود در میردیف دبی
باشگاه ها و سالن های ورزشی موجود در میردیف دبی

وقتی صحبت از امکانات تناسب اندام می شود، چندین سالم بدنسای در میردیف وجود دارد که در سراسر محله گسترده شده اند. فیتنس فرست میردیف سیتی سنتر وجود دارد. این باشگاه بدنسازی یک سالن بدنسازی کاملا مجهز با استخر شنا و یک سالن ورزشی مجزا برای بانوان است. سایر باشگاه‌های بدنسازی در میردیف عبارتند از Fitness Boot Camp (FBC) دبی در پارک Uptown Mirdif  یا  Techno Fitness Gym Mirdif . Fitness First Mirdif در Uptown Mirdif وجود دارد، این یک سالن بدنسازی مختلط است.

در مورد سالن های زیبایی در منطقه میردیف دبی، این محله باز هم گزینه های فراوانی برای انتخاب دارد. شما می توانید سالن زیبایی  Hairy Berry، Nail Lounge Salon LLC  را که همانطور که از نام آن پیداست، یک سالن ناخن، سالن زنان مدرن، سالن زیبایی خواهران و چندین مورد دیگر را پیدا کنید. همچنین یک سالن به نام Style Image فقط برای آقایان وجود دارد. همچنین می توانید مجدداً چند سالن زیبایی در داخل مرکز شهر پیدا کنید.

رویدادهای جامعه

جوامع آپارتمانی مانند Uptown Mirdif چندین رویداد خانوادگی را در طول سال برگزار می کنند. این برنامه ها روحیه شادی بخش این محله است که به این معنی است که ساکنان منتظر یک توسعه دهنده برای سازماندهی یک رویداد هستند! همسایه ها اغلب برای جشن گرفتن مناسبت های خاص، اجتماعات بداهه خود را دارند، چیزی که در سایر نقاط شهر زیاد دیده نمی شود.

نکات مهم درباره این منطقه

نزدیکی منطقه میردیف به فرودگاه بین المللی آل مکتوم
نزدیکی منطقه میردیف به فرودگاه بین المللی آل مکتوم

یکی از رایج ترین باورهای غلط در مورد این منطقه این است که به دلیل نزدیک بودن به فرودگاه، صدای هواپیماها آزاردهنده است! با این حال، اکثر ساکنینی که در آنجا زندگی می کنند، اذعان دارند که به دلیل وجود پنجره های دو جداره، صدا در داخل خانه ها مشکلی ندارد. اگر به دنبال حرکت به منطقه میردیف دبی هستید، شایان ذکر است که اگر ماشین داشته باشید، برایتان آسان تر است. زیرا مترو هنوز از این منطقه دور است.

سوالات متداول درباره MIRDIF

آیا میردیف جای خوبی برای زندگی است؟

یکی از بزرگترین مزایای زندگی در میردیف، محیط آرام آن است. این توسعه صرفاً با هدف ایجاد یک محیط مسکونی راحت است. فضایی مناسب برای خانواده با تمام امکانات اولیه از جمله مرکز خرید، مدارس مختلف، کلینیک ها و امکانات تفریحی در این منطقه دارد.

پارک های باصفا و سرسبز در میردیف
پارک های باصفا و سرسبز در میردیف

آیا میردیف شهر است؟

میردیف یک بخش در دبی است. مانند سایر بخش‌های امارت، محل زندگی ملیت‌های مختلط است.

مرکز بخش میردیف چه زمانی افتتاح شد؟

مرکز میردیف مکانی مناسب برای تمامی نیازهای خرید ساکنین میردیف است. در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد.

CITY CENTER MIRDIF  چه زمانی باز است؟

سیتی سنتر میردیف، یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح از پنجشنبه تا شنبه باز است.

موقعیت مکانی

  • نزدیک به بزرگراه اصلی، جاده شیخ محمد زاید و جاده فرودگاه واقع شده است.
  • دسترسی آسان به مکان هایی مانند مرکز شهر دبی و DIFC در کمتر از ۲۰ دقیقه
  • فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها ۱۲ دقیقه با میردیف فاصله دارد.
  • با این حال، اگر ماشین ندارید، اتوبوس های عمومی معمولی به محله خدمات رسانی می کنند و ساکنان را از میردیف به ایستگاه مترو رشیدیه می برند.

ارسال دیدگاه