معرفی بهترین املاک دبی و معتبرترین سازنده های املاک در دبی

7 اسفند 1402
۰ دیدگاه
معرفی بهترین املاک دبی و برترین سازنده املاک و مستغلات در دبی و امارات

معرفی بهترین املاک دبی برای سرمایه گذاری

اگر شما هم همیشه به دنبال راهی بودید، تا سرمایه خود را چندین برابر کنید، به شما تبریک می گویم. شما نیز در جمع افراد با ذهن ثروتمند قرار دارید و قطعا به خواسته خود می رسید. بسیاری از افراد، طلا می خرند و بعد از چند سال سرمایه آن ها چندین برابر می شود. برخی دیگر در حوزه خرید و فروش املاک سرمایه گذاری می کنند. حال تصور کنید که در جایی از کره زمین، ملک بخرید که بعد از مدت کوتاه کمتر از یک سال، به درآمد و سود بالای دلاری برسید، آیا این کار را نمی کنید؟

بازار املاک و مستغلات دبی، بزرگ ترین و پر رونق ترین بازار املاک و مستغلات در دنیا

ما به شما پیشنهاد می دهیم که در بزرگ ترین و پر رونق ترین بازار املاک و مستغلا ت دنیا، سرمایه گذاری کنید. بله! بازار املاک و مستغلات دبی. با خرید ملک در دبی، بهترین فرصت سرمایه گذاری را انجام داده اید. خرید آپارتمان در دبی، یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای شماست تا سرمایه و دارایی خود را در عرض کمتر از یک سال، چندین برابر کنید.

درباره مزایای خرید ملک در دبی، که چرا از دبی ملک بخریم، در مقاله ها توضیح داده ایم. در اینجا می خواهیم درباره چندین پروژه بی نظیر با موقعیت عالی با شما صحبت کنیم. پس با ما باشید تا چند پروژه عالی با سود دهی و بازگشت سرمایه عالی، به شما معرفی کنیم. گروه مشاوره املاک یو اِی ای amlak uae ، همیشه به دنبال راهکار های مختلف برای افزایش سرمایه و دارایی شما است.

معرفی بهترین سازنده املاک دبی برای سرمایه گذاری

همیشه بهترین املاک دبی متعلق به بهترین سازنده املاک دبی بوده است. آیا بهترین سازنده های املاک دبی را می شناسید؟ حتما سازنده هایی از جمله شرکت اعمار دبی، شرکت داماک دبی و یا سازنده املاک مرآس به گوشتان خورده است. علاوه بر این سازنده های دیگری در دبی هستند که نه تنها در دبی، بلکه در سطح جهانی املاک ارزنده ای را در کشور های مختلف ساخته اند. از جمله سازنده املاک سامانا، سازنده املاک دانوب، سازنده املاک شوبا، گروه املاک عزیزی و سازنده املاک الحبتور دبی. ما می خواهیم بهترین املاک از هر کدام از این سازنده ها را به شما معرفی کنیم.

اهمیت خرید ملک در دبی از سازنده املاک و مستغلات معتبر در دبی

دلیل اهمیت این موضوع، این است که در سال های اخیر، برخی از افراد سودجو املاک مختلف در دبی را به مشتریان پرزنت می کردند. بعد از واریز پیش پرداخت، آن املاک یا آن سازنده غیب می شد. این گونه افراد مال باخته، دیگر به هر املاکی، اعتماد نمی کردند. با توجه به این موضوع، دولت دبی، قوانینی ارائه داد تا سازنده های معتبر به واسطه بهترین املاک دبی، بتوانند خرید ملک در دبی را به طور مستقیم از خودشان داشته باشند.

بنابراین شرایط و مراحل خرید ملک در دبی به نفع خریدار ملک در دبی و سرمایه گذاران خارجی شد. پس برای خرید ملک در دبی باید به مشاورین املاک مهتبر رجوع کنید. زیرا شرایط پرداخت اقساط بلند مدت را نیز به همراه دارند. این نوع از سرمایه گذاری در بازار ملک دبی، قطعا شما را به سود بالا می رساند.علاوه بر این یکی دیگر از دلایل خرید آپارتمان در دبی از سازنده های معتبر، کیفیت ساخت عالی سازه ها و املاک این هلدینگ های عظیم در سطح لاکچری است.

شوبا، مثالی از بهترین سازنده املاک دبی

یکی از سازنده هایی که معروف به این است که از صفر تا صد هر پروژه را خودش انجام می دهد، سازنده املاک شوبا است. این هلدینگ بزرگ که در بسیاری از کشور ها، املاک لاکچری خود را توسعه داده است و به مرحله بهره برداری رسانده است، همه متریال لازم برای ساخت هر ملک را از مواد درجه یک دنیا استفاده می کند. به عنوان مثال، همه متریال برای طراحی داخلی هر واحد آپارتمان توسط سازنده شوبا را خودش با اجناس و مواد ساختمانی گرید وان در دنیا می سازد.

معرفی بهترین املاک دبی توسط معتبرترین سازنده ها و هلدینگ املاک دبی

تا الان درباره اهمیت موضوع صحبت کردیم. حال می خواهیم چند تا از بهترین املاک دبی را به شما معرفی کنیم. با خرید آپارتمان در دبی و یا ویلا در دبی از این املاک، به جرات می گوییم که بهترین تصمیم در طول عمرتان را گرفته اید.

بهترین املاک در دبی توسط سازنده اعمار

خرید ویلا در دبی از شهرک ویلایی فارم گاردن 2 در د ولی از امار The Valley Emaar
خرید ویلا در دبی از شهرک ویلایی فارم گاردن ۲ در د ولی از امار The Valley Emaar

اگر به دنبال خرید ویلا در دبی هستید، از جدید ترین املاک ساخته شده در دبی می توان به پروژه فارم گاردنز ۲ یا فارم گاردن ۲ در منطقه د ولی دبی می پردازیم.

در قلب پویای دبی، پروژه ویلائی اعمار فارم گاردنز ۲ به عنوان یک پناهگاه از آرامش و شکوه برای ساکنان خود برجسته است. این پروژه مسکونی در شهرک ولی دبی واقع شده و زندگی مدرن را با ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی طبیعت و تجملات معاصر به تصویر می‌کشد. با ارائه مجموعه‌ای از ویلاهای فوق‌العاده برای فروش، ویلائی اعمار فارم گاردنز ۲ به افرادی که به دنبال تعادل بین راحتی شهری و آرامش زندگی هستند، دعوت به عمل می‌آورد.

ویلاهای شرکت اعمار دبی فارم گاردنز ۲ که در محیطی سرسبز و دلنشین واقع شده‌اند، شاهد تعهد شرکت ساختمانی اعمار به ایجاد شهرک‌های منحصر به فرد و پایداری هستند. هر ویلا با دقت بسیار طراحی شده تا جوانب یک خانه مدرن روستایی را شامل شود، جایی که زیبایی طبیعت به همراه معماری پیچیده به یکدیگر تلفیق می‌شوند. ساکنان با دیدن چشم‌اندازهای سبز و زیبا، همراه با مسیرهای طراحی شده با احساس و گل‌های پررنگ، که فضایی جذاب و دل‌نشین ایجاد می‌کنند، مورد استقبال قرار می‌گیرند.

برای دریافت شرایط خرید و برنامه پرداخت و بروشور پروژه، به صفحه همین ملک یعنی پروژه فارم گاردن ۲ اعمار در منطقه د ولی مراجعه نمایید.

پروژه شهرک ویلایی فیر وی Fairway

دکوراسیون داخلی ویلاهای اعمار در شهرک والی اعمار
دکوراسیون داخلی ویلاهای اعمار در شهرک والی اعمار

از دیگر پروژه های ویلایی مشهور اعمار، ویلاهای فیر وی Fairway در د ولی است. ویلاهای فیر وی اعمار  ۲ در میان بهترین املاک اعمار ساوث واقع شده‌اند و دور از شلوغی‌های شهر قرار دارند. موقعیت پرطرفدار این املاک به گونه‌ای است که در فضای سبز و با منظره‌های زیبای زمین‌گلف قرار گرفته‌اند و دارای آرامش بسیار زیادی هستند. این منطقه به دور از هیاهوی زندگی شهری و در عین حال، با دسترسی بسیار خوب به مراکز مهم شهر، محبوبیت زیادی دارد. موقعیت راهبردی منطقه اعمار ساوث در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و نزدیکی به جاده‌های اصلی باعث شده است که این منطقه دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر داشته باشد.

بهترین آپارتمان دبی از سازنده سامانا

خرید ملک در دبی از گروه املاک دبی از پروژه مسکونی آپارتمان سامانا البراری ویوز 2
خرید ملک در دبی از گروه املاک دبی از پروژه مسکونی آپارتمان سامانا البراری ویوز ۲

سامانا، یکی از برترین نام‌های تجاری در گروه شرکت‌های سازنده، با دفتر مرکزی در دبی و حضور فعال در سطح جهان شناخته می‌شود. این گروه شامل بیش از ۱۰ شرکت بین‌المللی است که همگی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت بالا و حرفه‌ای هستند. سامانا به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان برجسته، با پروژه نخست خود به نام “سامانا گرینز” در سپتامبر ۲۰۱۸، وارد عرصه صنعت املاک در قلب منطقه مجان در دبی شد و به موفقیتی چشمگیر دست یافت. پس از موفقیت در اجرای “سامانا گرینز”، در مارس ۲۰۱۸، پروژه “سامانا هیلز” آغاز شد و با رویکرد فوری در ساخت و ساز، در مسیر تحویل به مشتریان قرار دارد.

در اینجا می خواهیم جدید ترین و بهترین املاک ساخته شده توسط سامانا را به شما معرفی کنیم. پروژه مسکونی البراری ویوز ۲. این پروژه یکی از بهترین موقعیت های منطقه مجان دبی را به خود اختصاص داده است. از این رو، این پروژه، روند قیمتی رو به رشدی را خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر حتما به صفحه مربوط به آن سری بزنید که در بالا به آن لینک داده ایم.

بهترین ویلا در دبی از سازنده داماک

ویلای بزرگ و دوقلوی پارک گرینز، توسط شرکت داماک دبی ساخته شده اند. این بار پس از لانچ و فروش بیش از ۲۰۰۰ ویلا در شهرک بزرگ داماک هیلز دو، شرکت داماک ویلا با وسعت بزرگ آنها را برای فروش ارائه کرده است.

شهرک داماک هیلز دو یکی از بزرگترین شهرک‌هاست که علاوه بر درختان و سرسبزی چشم‌گیر، بزرگترین پارک آبی و بازی کودکان را در خود جای داده است. اگر درباره این پروژه شهرک ویلایی در دبی اطلاعات بیشتری می خواهید، به صفحه پروژه ویلاهای پارک گرینز داماک سر بزنید.

بهترین پروژه آپارتمانی توسط داماک

خرید آپارتمان در دبی از پروژه آپارتمان های لاگون ویوز در داماک لاگونز
خرید آپارتمان در دبی از پروژه آپارتمان های لاگون ویوز در داماک لاگونز

مجموعه داماک لاگونز، یک شهرک بزرگ از سازنده داماک، در دبی واقع شده است و دارای یک دریاچه زیبا با آب شیرین است. این مجموعه، بزرگ‌ترین مجموعه آبی داماک در دبی است و با کانسپت مدیترانه‌ای و الهام از زندگی مدیترانه‌ای طراحی شده است.

پروژه لاگون ویوز شامل یک سری از خانه‌ها و ملک‌های دبی به‌صورت واحدهای ویلایی و تعداد معدودی آپارتمان مسکونی، اداری و تجاری است که در اطراف یک منطقه آبی و دریاچه‌ای وسیع قرار دارند. هدف اصلی این پروژه، ایجاد یک محیط زیست زیبا و دلپذیر با امکانات شهری مناسب بوده که دسترسی به فضاهای آبی و سبز را با مفهوم مدیترانه‌ای ترکیب کرده است. افتتاح این پروژه در سال‌های اخیر به عنوان یکی از نقاط جذاب در دبی، توجه جهانی را به خود جلب کرده است.

بهترین آپارتمان ها از سازنده شوبا

فضای سبز بسیار خاص و زیبا در شوبا هارتلند
فضای سبز بسیار خاص و زیبا در شوبا هارتلند

معرفی یکی از مشهور ترین پروژه های گروه املاک شوبا Sobha، به نام مجموعه شوبا هارتلند که آپارتمان ۳۴۰ ریورساید کرسنت، در آن واقع شده است. این آپارتمان‌های بی‌نظیر برای فروش و پیش‌خرید، مانند آپارتمان‌های ۳۳۰ ریورساید کرسنت، در منطقه شوبا هارتلند ۲ واقع در شهرک MBR سیتی (محمد بن راشد سیتی) در حال ساخت هستند. پروژه کرسنت ریورسایت از سازنده شوبا، شامل مجموعه برج‌های بلند کرسنت ریوساید ۳۴۰، ۳۳۰، ۳۵۰ و ۳۲۰ است که به صورت نیم‌دایره دور دریاچه و کانال آبی بسیار وسیع کریستال لاگون قرار گرفته‌اند.

این برج‌های مرتفع با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از کانال‌های آبی، ویلاهای سرسبز MBR سیتی، برج خلیفه و نمای خیره‌کننده منطقه میدان، در موقعیتی بی‌نظیر قرار دارند. همچنین، این مکان امکان رشد فراوان و آینده‌ای درخشان برای سرمایه‌گذاری و سکونت با فاصله‌ی نزدیک و یک‌چشم به هم زدن تا داون‌تاون دبی را فراهم می‌کند. برای خرید آپارتمان در دبی از این سازنده معتبر و دریافت اطلاعات بیشتر از خرید آن، به صفحه مربوط به آپارتمان ۳۴۰ ریور ساید کرسنت شوبا بروید.

برترین ویلاها و آپارتمان ها از سازنده عزیزی

خرید آپارتمان از دبی در شهرک ریویرا دبی

از معروف ترین پروژه های عزیزی، شهرک ریویرا دبی است. این شهرک چندین فاز دارد که املاک عزیزی در هر کدام از ان ها آپارتمان ها و ویلاهای بی نظیری ساخته است. شهرک ریویرا، بزرگ‌ترین شهرک ساخته‌شده توسط املاک و مستغلات عزیزی است که در میدان، در قلب شهر محمد بن راشد (MBR City)، دبی واقع شده است. این شهرک مدرن و جدید، در موقعیتی عالی و نزدیک به داون تاون دبی و فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. ریویرا مقصدی چشم‌نواز یه همراه شهرکی پوشیده شده با فضای سبز و دریاچه‌های کریستال لاگون است.

این شهرک رویایی، که از ریویرا فرانسه الهام گرفته است، واحدهای مسکونی با دسترسی به سطح وسیعی از رستوران‌ها و مراکز خرید و تفریحی دارد. این امکانات فوق‌العاده در طبقه همکف تمامی آپارتمان‌های شهرک ریویرا قرار دارند و درست به زیبایی زندگی در ریویرا ی فرانسه هستند. برای اطلاعات بیشتر درمورد خرید آپارتمان در دبی از پروژه شهرک ریویرا MBR City اینجا کلیک کنید.

بهترین آپارتمان ها از سازنده املاک الحبتور دبی

امکانات لاکچری برج مسکونی الحبتور در شیخ زاید جهت خرید خانه در دبی
امکانات لاکچری برج مسکونی الحبتور در شیخ زاید جهت خرید خانه در دبی

گروه سازنده املاک الحبتور پس از ساخت و تحویل اولین پروژه مسکونی و موفقیت‌آمیز خود در بیزنس بی به نام الحبتور سیتی، به معروفیت دو چندان دست یافت. پروژه فوق‌العاده لوکس الحبتور سیتی، که احاطه شده با سه هتل پنج‌ستاره، در مجاورت بزرگ‌ترین کانال آبی بیزنس بی و مجاورت شاه راه شیخ زاید واقع شده، یکی از بی‌نظیرترین ساختمان‌های مسکونی دبی است.

گروه الحبتور اینبار در برج الحبتور، بلندترین و لوکس‌ترین برج مسکونی دبی در بیزنس بی، اوج شکوه را به نمایش گذاشته است. این برج آسمان‌خراش ۸۲ طبقه، لوکس‌ترین واحدهای آپارتمانی را در خود جای داده و ساخت ۱۵٪ این پروژه به اتمام رسیده است.

برای دیدن ویدئوهای مربوط به این پروژه و شرایط خرید ملک در دبی از الحبتور سیتی، به صفحه برج الحبتور بروید.

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم که بهترین املاک دبی را به شما معرفی کنیم. با این حال هنوز هم در دبی توسط سازندگان املاک معتبر، پروژه های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استقبال کنید. بدین ترتیب با خرید آپارتمان در دبی یا با دانستن قیمت ملک در دبی، می توانید دارایی های خود را در طول مدت کمتر از ۱ سال، چند براربر کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هر پیج اینستاگرامی که در آن املاک دبی را تبلیغ می کنند، قابل اعتماد نیستند. بنابراین شمایی که قصد خرید ملک در دبی را دارید، حتما با گروه املاک یو اِی ای Amlakuae در تماس باشید تا بهترین و مناسب ترین ملک را به شما برای سرمایه گذاری در دبی، ارائه دهند.

ارسال دیدگاه