مختصری درباره منطقه ارجان

ارجان، یک شهرک مسکونی مشهور در دبی است که همهٔ گردشگران و مسافران این شهر، حتماً یک بار به این شهرک سر می‌زنند. این شهرک خود میزبان باغ معجزه‌آسای گل‌ها و باغ پروانه‌ها می‌باشد و پروژه‌ایکوب در داخل این شهرک به واقعیت پیوسته است. در نظر بگیرید که با سرمایه‌گذاری در این شهرک، شما به یک ملک با استقبال بی‌نظیر از مسافران دبی دست خواهید یافت؛ این استقبال همواره تقاضا و اجاره ملک شما را به اوج خواهد رساند. اگر می خواهید این منطقه پرطرفدار را بهتر بشناسید، بهتر است قبل از خرید خانه در دبی از این منطقه، مقاله معرفی منطقه ارجان دبی را مطالعه نمایید.

گروه ملاک دبی Amlakuae، سازنده املاک ایکوب را به شما پیشنهاد می دهد. این سازنده املاک در شهر دبی، بهترین املاک دبی را ساخته است. سابقه درخشان این سازنده، سبب شده است که واحد های پیشفروش آپارتمان در دبی توسط این سازنده، بسیار زود به زود بفروش برسند. بنابراین می توانید با خیال راحت به خرید آپارتمان در دبی از پروژه های سازنده املاک ایکوب، اقدام نمایید.

سازنده: ایکوب

مساحت: ۷۵ تا ۱۶۰ متر مربع

زمان تحویل: مارچ ۲۰۲۵

شروع قیمت از ۱,۱۰۰,۰۰۰ درهم

ویژگی های پروژه ساخته شده توسط ایکوب

  • یک ساختمان مسکونی با ۱۱۳ واحد و ۲ واحد مغازه خرده‌فروشی  در طبقه ی هم کف
  • احاطه شده توسط یک مسجد از یک طرف و یک پارک بزرگ و سرسبز از سوی دیگر
  • چشم اندازهای فوق‌العاده از همه سو از شهرک زیبای ارجان و عدم وجود ساختمان‌های بلند آسمان خراش در این محدوده، در نزدیکی ویلاهای لوکال نشین برشا ثاوت و جامعه مرفه و ثروتمند
  • بسیار نزدیک به بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارفور، موتورسیتی، مدارس، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، ۱۵ دقیقه فاصله تا ساحل و جاذبه‌های گردشگری دریای جمیرا

لیست پیش خرید پروژه ادهارا استار ایکوب برای سرمایه گذاری و زندگی در دبی

نمای شیشه ای ظاهر این بنای مسکونی ،چشم انداز بی نظیر و شفاف از منطقه ارجان را دارد، تصور خوردن یک قهوه ی داغ از داخل آپارتمان از قبل مبله شده با منظره پارک معجزه گل ها شما را وارد جریان زندگی شگفت انگیز می کند.

خرید آپارتمان در دبی از سازنده ایکوب با اقساط بلند مدت

شما دوستان و همراهان عزیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالاتتان، با گروه املاک دبی در ارتباط باشید یا فرم زیر را پر کنید.

برای مشاوره رایگان، کافیه این فرم رو پر کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما صحبت کنید

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)