مجموعه پروژه های مسکونی و هتلی فیرمونت

مجموعه هتل و ریزورت های فیرمونت کاملاً معروف و شناخته شده در سطح جهانی است.مجموعه بزرگ فیرومونت از سال ۱۹۰۷ و در سانفرانسیسکو تاسیس شد. هم اکنون، هتلهای پر ستاره فیرمونت در اکثر نقاط دنیا زنجیره ای مشغول سرویس دهی به ساکنان هستند.

سازنده:فیرمونت

مساحت: ۲۳۰۰ فوت مربع

زمان تحویل: مارس ۲۰۲۶

شروع قیمت از ۷,۰۰۰,۰۰۰ درهم 

درباره مجموعه پروژه های مسکونی و هتلی فیرمونت

مجموعه هتل و ریزورت های فیرمونت کاملاً معروف و شناخته شده در سطح جهانی است. مجموعه بزرگ فیرومونت از سال ۱۹۰۷ و در سانفرانسیسکو تاسیس شد.هم اکنون، هتل های پر ستاره فیرمونت در اکثر نقاط دنیا زنجیره ای مشغول سرویس دهی به ساکنان هستند.

فیرمونت در امارات:

گروه فیرمونت در تمامی شهرهای امارات از جمله ابوظبی، دبی، عجمان، فجیره، هتل آپارتمان و هتل های ساحلی دارد، همکاری فیرمونت با سازنده های املاک و مستغلات بصورت هتل آپارتمان و صرفاً آپارتمان های مسکونی.

فیرمونت هم اکنون با سازنده های مختلفی در دبی، پروژه های مسکونی، هتلی به صورت مشارکتی دارد. و سرمایه گذارن در صف سرمایه گذاری در این پروژه ها هستند. آپارتمان های مسکونی فیرمونت محل سکونت شما برای زندگی  با استاندارهای هتل پنج ستاره و با حس و حال هتل های فرمونت.

نقطه عطف فرمونت:

سازه های املاک و مستغلات فرمونت بر پایه تعهد در کیفیت و تحویل به موقع زبان زد در بین شرکت های سازنده دبی است و  پیشرو در  مرزهای نوآوری معماری است. اغلب از طرح‌ های شیک و معاصر الهام گرفته شده است و  راه‌ حل‌ کارهای زیادی برای  سازگار ی با محیط زیست و صرفه جویی در انرژی پیش نهاد داده است ،پروژه‌ های فرمونت دبی پاسخگوی نیازهای گوناگون مشتریان جهانی و بین المللی است. هر پروژه فرمونت با طراحی، عملکرد، و عنصرزیبایی شناسی است که با رویاهای کسانی که به دنبال زندگی فراتر از معمول هستند استوار است.

مسکونی و هتلی

برای مشاوره رایگان، کافیه این فرم رو پر کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما صحبت کنید

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)