خرید آپارتمان در دبی از پروژه اسکای هیلز رزیدنس

نمای کلی

مختصری درباره منطقه برشا ثاوت و دبی ساینس پارک

پروژه بی نظیر اسکای هیلز در منطقه برشا دبی، یکی از بهترین موقعیت ها برای خرید آپارتمان در دبی و سرمایه گذاری در دبی از طریق خرید ملک در دبی است. در این صفحه، ما، گروه املاک دبی amlakuae، همه چیز درباره پروژه آپارتمانی اسکای هیلز رزیدنس را شرح داده ایم.

مال اف دِ امارات در منطقه البرشا واقع شده است. البرشا توسط بزرگ راه پهناور شیخ زاید و قسمت جمیرا و ام سقیم جدا شده است. بخشی از مناطق البرشا، فری هولد نیست و بنام نمی شود. در این رابطه می توانیم مجتمع بزرگ مال اف د امارات را نام ببریم که در این منطقه قرار دارد. اما بعد خیابان حصه، وارد فاز دوم منطقه البرشا می شویم که به فاصله پنج دقیقه ای البرشا قرار گرفته است. فاز دوم البرشا با نام برشا ثاوت(برشا جنوب) فری هولد است و ملک در اینجا به نام اتباع خارج از امارت نیز می شود. این فاز بیشتر ویلایی است و از زندگی آپارتمانی شلوغ البرشا متفاوت تر بوده و دور است.

ویژگی های منطقه البرشا در دبی

درصورت تصمیم به سفر به دبی یا اقامت در دبی، پیشنهاد می‌شود پیش از حضور در این شهر، به یک بررسی دقیق درباره آن بپردازید. از میان مناطق و محله‌های جذاب دبی، منطقه البرشا به عنوان یکی از مقاصد مهم نزدیک به جاذبه‌های معروف این شهر و همچنین خرید ملک در دبی شناخته می‌شود. در این مقاله، گروه املاک دبی، شما را با موقعیت جغرافیایی منطقه البرشا، جاذبه‌های گردشگری آن، همسایگی با سایر محله‌ها و مناطق، و اطلاعات مهم دیگر آشنا خواهد کرد. این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا با یک دید حاصل از تحلیل کامل، سفری بهتر و بهینه‌تر به دبی را تجربه نمایید. در ادامه، با مفصل‌ترین اطلاعات منطقه البرشا در دبی آشنا خواهید شد.

منطقه البرشا در دبی: یکی از آرام‌ترین و ایمن‌ترین مناطق مهم دبی

منطقه البرشا یکی از آرام‌ترین و ایمن‌ترین مناطق مهم دبی است که با ویلاها و آپارتمان‌های بلند در امتداد مدیا سیتی (Media City) و در نزدیکی شرکت های اینترنت سیتی جای گرفته است. اینجا شما با جوامع تازه شکل یافته در غرب شهر، واقع بین خیابان‌های شیخ زاید و شیخ محمد بن زاید آشنا خواهید شد. منطقه البرشا به چند فاز اصلی شامل البرشا ۱، البرشا ۲، البرشا ۳ و محله جدید البرشای جنوبی یا برشا ثاوت تقسیم می‌شود.

پروژه اسکای هیلز نیز در منطقه جدید برشا ثاوت در حال ساخت است. هر بخش از این منطقه از امکانات خاص خود برخوردار است؛ به عبارت دیگر، البرشا نه تنها یک منطقه‌ی جغرافیایی است بلکه نمادی از تنوع و تعدد فرهنگی در دبی است که می تواند بهترین فرصت سرمایه گذاری در دبی با خرید آپارتمان در دبی باشد.

از زمان افتتاح مرکز خرید امارات و مجموعه زمین اسکی دوبی (Ski Dubai)، منطقه البرشا به یکی از پرترددترین مقاصد دبی تبدیل شده است. علاوه بر جذب اهالی دبی، گردشگران و توریست‌های زیادی برای تجربه از پیست اسکی ورود به این منطقه را انتخاب می‌کنن.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: درباره شرایط و مزایای خرید ملک در دبی چه میدانید؟ آیا می دانید همه جزئیات هزینه زندگی در دبی و اقامت در دبی به چه صورت است؟ املاک دبی در مقالات لینک شده، همه این ها را به شما پاسخ داده است.

وجود ساختمان‌های مسکونی و حضور خانواده‌ها در این منطقه، باعث ایجاد بیمارستان‌ها و مدارس متعدد در این ناحیه شده است. به علاوه خرید آپارتمان در دبی در این منطقه، شما می‌توانید از تفریحات پارک د لاش البرشا پوند(The Lush Al Barsha Pond Park) بهره‌مند شوید.

کیفیت زندگی در منطقه البرشا با خرید آپارتمان در دبی

خرید آپارتمان در دبی از منطقه البرشا دبی
خرید آپارتمان در دبی از منطقه البرشا دبی

منطقه البرشا در دبی با موقعیت مکانی مناسب در ناحیه غربی شهر، قابلیت ارتباط شما با دیگر جاذبه‌های این شهر را فراهم می‌کند. در صورت علاقه به خرید، مراکز خرید امارات و البرشا فرصتی عالی برای خرید لباس و لوازم مختلف ارائه می‌دهند. آپارتمان مسکونی اسکای هیلز با نزدیک بودن به دبی مال، دارای ارزش بسیاری خواهد بود. بنابراین خرید ملک در دبی از اسکای هیلز می تواند در کوتاه مدت برای شما بسیار سودآورد باشد. اینجا نه تنها می‌توانید از متنوع‌ترین برندها خرید کنید؛ بلکه در رستوران‌ها و کافه‌های مختلف نیز از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

فروشگاه‌های مواد غذایی در این مراکز خرید، ساکنان منطقه را قادر می‌سازد به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنند. شبانه‌روز در این محله، شما می‌توانید از جریان زندگی شبانه‌ای که در آن ایجاد شده، لذت ببرید. فعالیت‌های آخر هفته معروف مانند منطقه جی ال تی (JLT) و دبی مارینا، گزینه‌های عالیی برای سپری کردن شب‌های دبی هستند. اگر به ورزش گلف علاقه دارید، می‌توانید به زمین بازی گلف این منطقه مراجعه و کلاس‌های آموزشی را تجربه کنید. همچنین ساکنان این منطقه می‌توانند مهمانان خود را به دیدن باغ معجزه دبی (Dubai Miracle Garden) در جنوب این ناحیه دعوت کنند.

در صورت تصمیم برخرید آپارتمان در دبی و اقامت در دبی، با پرداخت کمترین هزینه نسبت به منطقه جمیرا، در البرشا می‌توانید مساحت بیشتری از خانه را اجاره یا خریداری کنید. با این حال، امکان دسترسی به خیابان‌های آل خیل (Al Khail) و شیخ زاید، امکانات راحتی در زمینه رفت و آمد فراهم می‌کند. در صورت علاقه به رستوران‌های این نواحی، مراکز خرید امارات و جامعه هنری آل کوآز را در اطراف این منطقه خواهید یافت. احتمالاً علاقه‌مند خواهید شد که به رستوران‌های منطقه اطراف سری بزنید!

ساختمان‌های ویلایی در کنار برج‌های مسکونی متوسط

البرشا، منطقه شهری در دبی، برای بسیاری از ساکنان خود با ترکیبی از ساختمان‌های ویلایی و برج‌های مسکونی متوسط، شرایط زندگی مناسب در دبی و شرایط خرید ملک در دبی آسانی را ارائه کرده است. به خصوص، منطقه برج البرشا به عنوان یک مقصد محبوب برای خانواده‌ها شناخته می‌شود. اکثر آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی در این منطقه، با تجهیزات مدرن ساخته شده‌اند و در عین حال ساده و کاربرپسند هستند. همچنین توجه شده است که امکانات تفریحی مانند باشگاه‌ها و استخرهای شنا در نزدیکی این واحدها قرار گیرند.

در صورتی که به مسائل ترافیک حساس هستید، به شما توصیه نمی‌شود که این محله را انتخاب کنید. این امر به دلیل آن است که بیشتر ساکنین منطقه البرشا از افراد مشغول به کار تشکیل شده‌اند و در برخی از ساعات روز، حجم ترافیک افزایش می‌یابد. همچنین در این ناحیه، آلودگی هوا بیشتر است. برای حمل‌ونقل در دبی، به راحتی می‌توانید از خدمات تاکسی‌هایی مانند اوبر استفاده کنید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: هزینه راه اندازی کسب و کار و تاسیس شرکت در دبی برای تجارت های بین المللی

محله‌های همسایه در ارتباط با منطقه البرشا

پالم جمیرا، در نزدیکی این منطقه و در واقع شمال منطقه البرشا دبی است که می‌توانید به راحتی با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی یا خودروی تاکسی به این منطقه گردشگری و جاذبه‌های داخل آن دست یابید. شاید برایتان دیدن ویلاهای پالم جمیرا و دانستن قیمت ویلا در پالم جمیرا جالب باشد و بخواهید جهت خرید ملک در دبی اقدام نمایید. از این منطقه به این پالم زیبا دسترسی بسیار راحت است.

دو محله امارات هیلز و آل کوآز در دو سوی منطقه البرشا قرار دارند. همچنین، محله البرشا جنوبی (البرشا ثاوت) در بخش جنوبی این منطقه واقع شده است. خط مترو قرمز دبی در ناحیه شمالی این منطقه، سه ایستگاه دارد که به ترتیب با نام‌های ایستگاه شماره ۳۲ و مرکز خرید امارات، ایستگاه شماره ۳۳ با نام شرف دی جی و ایستگاه شماره ۳۴ با نام دبی اینترنت سیتی شناخته می‌شوند. این ایستگاه‌ها امکان دسترسی به مناطق غربی و شرقی شهر دبی را فراهم می‌کنند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: راهنمای کامل هزینه حمل و نقل دبی به همراه معرفی خطوط و سیستم حمل و نقل شهری

نزدیکی به مناطق مهم دبی و دسترسی آسان به جاذبه های شهری دبی
نزدیکی به مناطق مهم دبی و دسترسی آسان به جاذبه های شهری دبی

به عنوان مثال، اگر تصمیم به بازدید از نهر دبی دارید، می‌توانید با سوار شدن به ایستگاه شماره ۱۹ از این خط، از جاذبه‌های معروف شهر چون برج خلیفه در ایستگاه ۲۵، برج‌های امارات در ایستگاه ۲۳ و مرکز تجارت جهانی در ایستگاه ۲۲ لذت ببرید. همین خط مترو در راستای همین مسیر در جهت برگشت نیز از دیگر جاذبه‌های منطقه گذر می‌کند؛ به عنوان مثال، محله دبی مارینا در ایستگاه ۳۶، برج‌های دریاچه جمیرا (lake towers) در ایستگاه ۳۷ و دیگر نقاط جذاب محله.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: همه چیز درباره هزینه های زندگی در دبی

خرید آپارتمان در دبی از پروژه اسکای هیلز
خرید آپارتمان در دبی از پروژه اسکای هیلز

موقعیت جغرافیایی برشا ثاوت به ارجان، دبی هیلز، جمیرا ویلیج سیرکل متصل است، و دسترسی سریع به مراکز خرید دبی هیلز مال، مال اف دِ امارات به اسانی محیا است. پروژه اسکای هیلز به تمامی مراکز آموزشی  همانند کنیگ استون، مدار جم ، بیمارستان بزرگ سعودی جرمن،اکادمیک سیتی، مدیا سیتی به راحتی دسترسی دارد.

اسکای هیلز رزیدنس

آپارتمان در حال ساخت که ۴۰٪ آن از آغاز سال ۲۰۲۳ و نیمه اول سال ۲۰۲۴ به پایان رسیده است،از سازنده با ۲۶ سال سابقه ساخت و ساز در مناطق و شهرک های لوکس نشین.

HRE، یک شرکت توسعه پیشرو در امارات متحده عربی است که با دارا بودن پروتفویل برجسته، توانمندی‌های جامعی در زمینه‌های طراحی، ساخت، عملیات و مدیریت دارد. این توانمندی‌ها، این شرکت را برای ارائه پروژه‌های استثنایی واقعاً تجهیز کرده است.

  • پروفایل ساخت
  • ۱۶برج‌ مسکونی 
  • ۴۰ مجتمع مسکونی
  • ۸۰مدارس مساجد مراکز خرید جوامع  تجاری

اسکای هیلز رزیدنس ، روی خیابان اصلی ام سقیم در برشا ثاوت واقع شده، نما و ویو ابدی مناظر سرسبز دبی هیلز و ویلاهای ام سقیم،برشا ،دبی هیلز از نکات برجسته سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی بر اساس سود اجاره و یا زندگی در آپارتمان گرم و ساکت است.

اطلاعات بیشتر پروژه

تجربه زندگی مدرن را در پروژه اختصاصی ما واقع در پارک علوم دبی در جاور برشا ثاوت تجربه کنید. این توسعه استثنایی، تلفیق خاصی از راحتی، لوکس و مناظر الهام‌بخش ارائه می‌دهد که تجربه زندگی شهری را بازتعریف می‌کند.

اسکای هیلز رزیدنس،در مرز شهرک دبی ساینس و دبی ثاوت در بهترین لوکیشن این مناطق واقع شده است. دو برج چهل و سی وسه طبقه با  دو طبقع پارکینگ و دو طبق لابی و میزانین، ترکیب ابراج لوکس در قلب ساینس پارک دبی.

مشخصات خرید آپارتمان اسکای هیلز رزیدنس

  • واحدهای استودیو تا سه خواب دوبلکس
  • شروع متراز از ۴۳۲ مربع مربع تا ۲۸۰۰ متر مربع
  • شروع قیمت : ۶۱۷,۰۰۰ درهم
  • شروع ساخت ۲۰۲۳ ,۴۰% ساخته شده
  • زمان تحویل : october 2026
  • لوکیشن: science park ,barsha south
  • نحوه پرداخت : قسط پنج ساله
  • جدول اقساط : ۲۰% رزرو -۴۰% تا زمان تحویل-۴۰%تا سال پس از تحویل
  • امکانات : کاملا مبله
  • نوع سازه : دو برج ۳۳ و ۳۰ طبقه  ۲p+G+M

 

چرا سرمایه گذاری در دبی ساینس پارک

مکان پروژه

ا: اسکای‌هیلز یک موقعیت بسیار عالی را در نزدیکی هیلز دبی، مدارس، بیمارستان‌ها و جاده‌ها ارائه می‌دهد، اطمینان حاصل می‌کند با خرید ملک در دبی، که ساکنان از یک سبک زندگی راحت و به راحتی متصل به شبکه راه‌ها بهره‌مند شوند.

دسترسی

از طریق موقعیت استراتژیک خود، اسکای‌هیلز دسترسی آسان به جاده ام سقیم، باغ معجزه، هیلز دبی، مرکز خرید هیلز دبی، پارک هیلز دبی، زمین گلف هیلز دبی و مال اف ذا امیرات را فراهم می‌کند که تجربه کلی زندگی را بهبود می‌بخشد.

چشم‌انداز

  • ساکنان اسکای‌هیلز می‌توانند از چشم‌اندازهای دلنشین از خط شهری دبی، برج العرب و هیلز دبی و زمین های گلف لذت ببرند که زیبایی پانورامیکی به خانه‌هایشان اضافه می‌کند.
  • امکانات انحصاری و متنوع برج ها
  • قسمت فروشگاه
  • برندکویک مارت سوپر مارکت
  • داروخانه استر
  • آرایشگاه مردانه
  • آرایشگاه زنانه
جزئیات طبقهٔ همکف:
  • لابی‌های دوبل ارتفاع
  • پودیوم
  • سالن نماز مردانه و دستشویی انحصاری
  • سالن نماز زنانه و دستشویی انحصاری
مشخصات طبقهٔ اول:
  • استخر ساحلی
  • استخر از برند لزج ریور
  • زمین بازی کودکان
  • تجهیزات ورزشی خارجی
  • سالن ورزشی مردانه
  • تراس خارجی
  • مسیر دویدن (۳۵۲م)
  • زمین تنیس
درباره طبقهٔ ۳۹:
  • لانج اینفینیتی استخرها
  • واشمن و قسمت حمام
  • فروشگاه‌های تخصصی
  • گزینه‌های خاص غذایی و نوشیدنی
  • استخر لپ
  • استخر کودکان
  • زمین والیبال ساحلی
  • اتاق چند منظوره
  • سالن ورزشی زنانه
  • منطقه یوگا
  • منطقه باربیکیو

زندگی در اتفاع عمودی

اسکای‌هیلز یک تجربه زندگی لوکس در ساختمان‌های بلندپرواز با امکانات اختصاصی ارائه می‌دهد که زیبایی عمودی توسعه وافزایش می‌دهد. با ارتفاع تا ۴۰ طبقه، چشم‌اندازهای فوق‌العاده و حس افتخاری که در شهر بی‌نظیر است را ارائه می‌دهد.

امکانات

زندگی‌تان را با امکانات اختصاصی ارتقاء دهید که شامل مناطق متعدد سرگرمی در طبقات پایین‌ و بالا، مناطق بازی، استخرها، سالن‌های ورزشی، سونا و موارد دیگر می‌شود که راحتی و سهولت بی‌نظیری فراهم می‌کند.

فاصله تا مناطق کلیدی دبی ثاوت
  1. هیلز دبی ۳ دقیقه
  2. باغ معجزه ۵ دقیقه
  3. مرکز خرید هیلز دبی ۳ دقیقه
  4. پارک هیلز دبی ۴ دقیقه
  5. زمین گلف هیلز دبی ۵ دقیقه
  6. مال اف ذا امیرات ۱۰ دقیقه

هر آپارتمان داخل این مجتمع با دقت طراحی شده است و با استفاده از تجهیزات و لوازم برترایتالیایی و دستگاه‌های خانگی معتبر، راحتی و سهولت بی‌نظیری را تضمین می‌کند. طبقات اول برج فضاهای امکانات را در خود جای داده‌اند و به ساکنان فضاهای تمام عیارطبقه اضافی را برای تفریح و سرگرمی ارائه می‌دهند. نمای خارجی بیشتر از یک فضای زندگی است؛ این یک اثر هنری است که یک سبک زندگی را به ارتفاعات آسمانی و بی‌نظیر وعده می‌دهد.

تجربه زندگی‌تان را با امکانات اختصاصی ارتقا دهید که شامل مناطق تفریحی وسیع و انحصاریست، مناطق بازی، استخرها، سالن‌های ورزشی، سونا و امکانات دیگر می‌شود. دنیای جدید را با یک استخر ساحلی اختصاصی، استخر برندلزج ریور، سالن‌های ورزشی خارجی، استخر لپ و زمین والیبال ساحلی بگشایید تا هر روز الهام‌بخش باشد.

جزئیات

  • مساحت از (فوت):
    432 مترمربع
  • قیمت:
    از617000درهم
  • وضعیت:

امکانات

  • استخر
  • باربیکیو
  • باشگاه
  • بالکن وسیع
  • پارکینگ سرپوشیده
  • پوشش های پنجره
  • تهویه هوا
  • چمن
  • خشک کن
  • خشکشویی
  • دارای مبلمان
  • دکور متناسب با صنف فروش
  • دوش در فضای باز
  • سونا
  • فضای بازی کودکان
  • ماشین لباسشویی
  • مایکروویو
  • میز TV
  • ویترین
  • یخچال

Materials

  • آجر
  • بلوکه
  • چوب
  • سنگ
  • شیشه

موقعیت مکانی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خرید آپارتمان در دبی از پروژه اسکای هیلز رزیدنس”

Rating