شهرک مگ سیتی در قلب میدان(آماده تحویل)

نمای کلی

شهرک مگ سیتی در قلب میدان، محمد بن راشد سیتی

شهرک مگ سیتی تشکیل شده از مجتمع های آپارتمانی مسکونی، هتل آپارتمان ها، تاون هاوس و ویلاهای به هم چسبیده، زمین های ویلایی پیش فروش، همگی در یک منطقه مسکونی رفاهی .علاوه بر سازه ها و املاک و مستغلات این شهرک دارای مدارس،پارک ها، دریاچه ها،مسجد،مرکزخرید و تمامی امکانات حیاتی زندگی مدرن شهری است،  که در فاصله ده دقیقه ای برج خلیفه و داون تاون قرارد دارد .

خرید خانه در دبی از شهرک مگ سیتی

مگ سیتی میدان یک منطقه شهری با اقامتگاه‌های دل‌انگیز و زندگی جمعی است. مگ سیتی میدان یک توسعه از املاک و مستغلات مسکونی چند منظوره با مساحت ۴۰۵،۷۵۰ متر مربع است که به ساکنان آینده امکان انتخاب از بین ویلایی، ویلاهای نیمه‌مستقل، خانه‌های شهری و آپارتمان‌ها را با فضاهای زندگی شیک و مدرن فراهم می‌کند. اینجا زندگی در محیط شهری هرگز به این راحتی نبوده است، با ۸،۰۰۰ متر مربع فضای خرده‌فروشی و ۱۸،۰۰۰ متر مربع امکانات عمومی.

مگ سیتی و موقعیت استراتژیک از نظر تجارت

MAG CITY MEYDAN یکی از بزرگترین توسعه‌های انحصاری متعلق به یک سازنده قوی در قلب دبی است. MAG CITY یک محوطه‌ی شهری با فضاهای سبز فراوان، پیاده‌روها و پارک‌ها است. در حالی که در آرامش زندگی شهری استوار هستید، زندگی واقعی در معماری شهری و مرکز شهر تنها چند ضربان قلب دور است، با مناظر باشکوهی از خط افق دبی بدون موانع.

امکانات پروژه ها در مگ سیتی در MBR City

موقعیت این پروژه یکی از مزایای اصلی آن است. این جامعه اختصاصی و  استثنایی در قلب شهر محمد بن راشد، منطقه ۷ واقع شده است. تنها چند دقیقه از مرکز شهر (داونتاون) و برج خلیفه، ۱۵ دقیقه از سواحل معروف جمیرا و ۲۰ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد.

MAG City تمامی ۶۹۴ واحدهای خود را دریک فاز به فروش رسانده است.  ۹۰٪ از ۸۹۶ آپارتمان خود را در MAG City BLVD به فروش رسانده است.

زندگی در این مجتمع هرگز به این اندازه آرامشبخش نبوده است.MAG City به ساکنانش بهترین امکانات ورزشی و بهداشتی را ارائه خواهد داد. آسمان آبی و فضاهای سبز باز وسیع، سبب حمایت از یک سبک زندگی پرانرژی و سالم می‌شود، با امکانات ورزشی اختصاصی، باشگاه‌های ورزشی و استخرهای نیمه المپیک، مسیرهای دویدن و موارد دیگر. سوارکاری و دوچرخه‌سواری فقط چندین فعالیت از فعالیت‌های موجود در این محدوده هستند همراه با بزرگترین باشگاه بهداشتی در دبی.

خرید سوییت در دبی از مگ سیتی

اتصال به مناطق کلیدی و مهم دبی

فاصله مگ سیتی تا منطق مهم دبی

با اصلی‌ترین جاده‌های دبی که از کنار خود می‌گذرد، MAG City دسترسی آسان به جاده الخلیل و جاده شیخ محمد بن زاید را ارائه می‌دهد. دسترسی این منطقه توسط جاده رأس الخور به شمال و جاده دبی – العین به غرب تسهیل شده است. خط قرمز متروی پیش‌بینی‌شده همچنین اتصالات را بهبود خواهد بخشید.

آیا از پروژه برج مگ ۳۳۰ اطلاعی دارید؟ جهت مشاهده و اطلاع از قیمت ها بر روی آن کلیک نمایید.

  1. MAG Creek
  2. انبارهای MAG
  3. MAG 318
  4. برج خلیفه
  5. کانال آبی دبی
  6. مرکز خرید Meydan One
  7. تماشاخانه Meydan
  8. زمین گلف Meydan
  9. DIFC / EFT توسط MAG
  10. منطقه طراحی دبی
  11. پناهگاه دبی ،منطقه محافظت شده فلامینگوهای دبی

خرید استودیو فلت در دبی از مگ سیتی

مگ سیتی ،شهرک دیستریکت ۷ در میدان است و جز املاک و مستغلات ام بی آر سیتی محسوب میشود.آینده دبی در نزدیکی برج خلیفه و داون تاون قراردارد، ویلاهای ندالشبا، کریک هاربور، شهرک شوبا و عزیزی همگی دیستریک هفت را احاطه کرده اند، این که مگ تمامی این شهرک را ساخته یک ریتم و هارمونی یکنواخت ،مدرن به مگ سیتی داده است. افق های معروف دبی در این شهرک به بهترین شکل خود دیده میشود، پس از اشباع جمعیت در شهرک های پر جمعیت مثل بیزنس بی و داون تاون و شیخ زاید، رشد جمعیت و تقاضا برای زندگی در نزدیکی این مناطق باعث هجوم جمعیت زیادی از سرمایه گذارن و ساکنین امارات شده، و تقریباً نود درصد این شهرک به فروش رفته است.

جزئیات

  • مساحت از (فوت):
    4367456.6 مترمربع
  • قیمت:
    از700000درهم
  • وضعیت:

Materials

  • آجر
  • بلوکه
  • چوب
  • سنگ
  • شیشه

طرح های طبقه

پلان استودیو ها در مگ سیتی، تایپ 1 و 2
پلان استودیو تایپ 3 در مگ سیتی
پلان یک خوابه در مگ سیتی تایپ 1 و 2
پلان یک خوابه در مگ سیتی تایپ 3 و 4
پلان یک خوابه در مگ سیتی تایپ 5 و 6
پلان دو خوابه در مگ سیتی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “شهرک مگ سیتی در قلب میدان(آماده تحویل)”

Rating