معرفی منطقه دبی کریک هاربر برای سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی

12 فروردین 1403
۰ دیدگاه
همه چیز درباره دبی کریک هاربر و سرمایه گذاری در آن
آنچه در این مقاله می خوانید:

یک نگاه کلی به دبی کریک هاربر

بندر دبی کریک هاربر یک جامعه ساحلی است که از نظر استراتژیک بین مکان‌های تاریخی شهر و مراکز معاصر مرکز شهر دبی و خلیج تجاری قرار گرفته است. این منطقه، محله ای پایدار و مناسب برای پیاده روی و گردش کوتاه روزانه است. ساکنان و بازدیدکنندگان می توانند در امتداد تفرجگاه قدم بزنند، در خط افق آرام در نقطه دید (View Point) بندر نهر دبی تماشا کنند و از مناظر دبی مارینا لذت ببرند.

در اینجا از چه چیزی از بندر کریک به شما می گوییم

گروه املاک امارات Amlakuae، در این مقاله همه اطلاعات و ویژگی ها و امکانات موجود در منطقه دبی کریک هاربر را به شما ارائه می دهد. همچنین جهت خرید خانه در دبی از این منطقه فوق العاده لوکس، حتما با مشاوران املاک دبی تماس بگیرید. درباره امکانات منطقه، مراکز خرید و سوپرمارکت ها، سواحل، پروژ] ها و املاک در حال ساخت توسط شرکت اعمار، معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی کریک هاربر برای شما اطلاعاتی آورده ایم.

امکانات تفریحی و ویژگی های کلی منطقه کریک هاربر

همچنین انواع رستوران‌های دبی کریک هاربر وجود دارد که ساکنان می‌توانند در آن‌ها غذای بیرون از خانه صرف کنند. پناهگاه حیات وحش راس الخور یکی از دیدنی های این منطقه است که زیست بوم متنوعی از ۴۵۰ گونه جانوری را در خود جای داده است. ساکنان بندر کریک دبی همچنین می توانند برای لذت بردن از دیدنی های نمادین شهر از روی آب، یک تور قایق را آغاز کنند.

آپارتمان‌های دبی کریک هاربر با ارائه گزینه‌های اقامتی استثنایی به ساکنان، امکانات فوق‌العاده‌ای دارند. پارک مرکزی سرسبز منطقه، اسکله تفریحی خیره کننده، باشگاه قایق بادبانی و هتل های پنج ستاره، مقاصد محبوب ساکنان برای لذت بردن از مناظر خیره کننده منطقه و داشتن تجربیات به یاد ماندنی هستند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: معرفی مناطق ارزان قیمت دبی برای خرید آپارتمان ارزان در دبی

بررسی اجمالی منطقه دبی کریک هاربر

بندر کریک دبی یا دبی کریک هاربر، یک شهر بزرگ خودکفا است که در عین حال با سایر محله‌های دبی در ارتباط است. بیش از ۵۰۰ هکتار وسعت دارد و با تفرجگاه‌های دیدنی، پیاده‌روها و اتصال جاده‌ای کارآمد متمایز است. بزرگراه های اصلی، از جمله جاده راس الخور (E44) و جاده ناد الحمار (D62)، به طور یکپارچه این منطقه در حال تحول را به مناطق همسایه و مناطق مهم دبی، مرتبط می کند.

بندر کریک شامل چه محله هایی است؟

این شهر به خاطر معماری مدرن، مناظر خیره کننده و نزدیکی به مکان های دیدنی کلیدی اش شناخته شده است. دبی کریک هاربر به ۹ منطقه فرعی تقسیم می شود: منطقه جزیره، منطقه کانال، منطقه تجاری، پارک شمالی، پارک مرکزی، پارک جنوبی، منطقه خرده فروشی، منطقه پناهگاهی و هسته شهری یا مرکزی. شرکت اعمار دبی، بندر کریک دبی، ترکیبی هماهنگ از زندگی شهری و طبیعت را ارائه می دهد. این سازنده املاک دبی، در توسعه و بهرهبرداری از دبی کریک هاربر، نقش بسزایی را ایفا کرده است.

ساختمان های معروف در بندر کریک دبی

آپارتمان های مختلفی در دبی کریک هاربر برای فروش در آستانه تکمیل در محل بندر کریک دبی وجود دارد. منطقه جزیره دارای املاک مسکونی مجلل و عمدتاً ساختمان های بلند است. این منطقه مسکونی ساحلی شامل برج‌های متعددی مانند دبی کریک رزیدنس، ساحل گروو کریک، کریک هورایزن، منظره هاربر، لوتوس و کریکساید ۱۸ است. برخی از ساختمان‌ها و پیشرفت‌های قابل توجه در بندر کریک دبی در زیر ذکر شده‌اند:

کریک هورایزن Creek Horizon

شامل برج‌های مسکونی بلندمرتبه‌ای است که ترکیبی از آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌های مدرن ۱ تا ۳ BHK را درکریک هورایزن Creek Horizon  با امکانات انحصاری مختلف ارائه می‌کند. استخر روباز وسیع در مجموعه، در میان محیط سبز پر جنب و جوش، فضایی احیاکننده را فراهم می کند. همچنین، امکانات داخلی مانند یک سالن آرام، یک اتاق چند منظوره همه کاره، یک اتاق بازی سرگرم کننده، و یک منطقه بازی اختصاصی برای کودکان وجود دارد.

کریک گیت

این اقامتگاه های شیک در کریک گیت در دبی کریک هاربر، امکانات رفاهی درجه یک و دسترسی راحت به گزینه های خرده فروشی و غذاخوری را ارائه می دهند. پلان طبقه شامل آپارتمان های ۱ تا ۳ خوابه است. در حالی که یک سالن بدنسازی، استخر، منطقه بازی کودکان و سایر امکانات نیز برای ساکنان در آن موجود است.

نماهای بندر اعمار

آپارتمان های شیشه ای دارای ۱، ۲ و ۳ اتاق خواب در نهر دبی، بندرگاه دبی هستند که تجربه زندگی عالی را ارائه می دهند. اعمار هاربر ویوز Emaar Harbor Views جدایی ناپذیر از اجتماع بزرگ Emaar Creek Harbor است که در محیط سرسبز پارک گالری قرار دارد.

آیکون بی ۱۷ دبی کریک هاربر

این پروژه مظهر طراحی مجلل است که شامل آپارتمان های پیچیده ۱، ۲ و ۳ خوابه است که با امکانات مدرن تکمیل شده است. این مجتمع مسکونی ۴۳ طبقه در مجاورت پارک مرکزی این منطقه واقع شده است.

بندر کوو دبی کریک بندر کوو  دبی کریک هاربر،  یک جامعه پویا در این منطقه است. این مجموعه امکانات مختلفی را به ساکنان ارائه می‌دهد، از غذاخوری‌های خوب گرفته تا تفریحات شبانه. دارای آپارتمان های ۱، ۲ و ۳ خوابه، خانه های شهری ۳ تخته و پنت هاوس ها و دوبلکس های ۳ و ۴ خوابه است. برای خرید خانه در دبی از این منطقه همین حالا با ما تماس بگیرید.

پروژه های خارج از طرح در منطقه بندر کریک دبی

خرید آپارتمان در دبی از دبی کریک هاربر
خرید آپارتمان در دبی از دبی کریک هاربر

چندین پروژه خارج از طرح در دبی کریک هاربر در حال انجام است که توسعه مستمر در این منطقه را به نمایش می گذارد. برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری آینده در بازار املاک دبی، پروژه‌هایی مانند Creek Edge و Bayshore را زیر نظر داشته باشید. پیش‌بینی می‌شود که پس از تکمیل پروژه‌های متعدد در حال انجام، بندر نهر دبی توسعه دو برابری را تجربه می کند و خود را به عنوان معیاری برای طراحی آوانگارد در شهر معرفی می کند. در اینجا پروژه های خارج از طرح در دبی کریک هاربر آمده است.

برج نهر دبی

برج نهر دبی یک پروژه مورد انتظار از شرکت اعمار دبی است. طبق برنامه ریزی های اولیه قرار بود این برج به یکی از بلندترین ساختمان های جهان تبدیل شود. با این حال، طبق آخرین اعلامیه توسعه‌دهنده ملک، اکنون به عنوان «نسخه زنانه برج خلیفه» طراحی می‌شود. ساخت و ساز با تمرکز بر ظرافت معماری، به جای ارتفاع انجام می‌شود.

برج نهر دبی یا Creek tower یا برج چشم انداز دبی
برج نهر دبی یا Creek tower یا برج چشم انداز دبی

Palace Residences Dubai Creek Harbor

این اقامتگاه ۵ ستاره در کنار آب واقع در موقعیتی عالی در دبی کریک هاربر، در مجاورت هتل جدید پالاس قرار دارد. Palace Residences  با ارائه انواع گزینه های ناهار خوری و خدمات هتل ممتاز، زندگی مجلل را دوباره تعریف می کند.

ایون در بندر کریک دبی

این پروژه در دبی کریک هاربر، پروژه‌ای توسطسازنده املاک اعمار دبی، در حال ساخت است. ایون، آپارتمان‌های مجلل ۱ تا ۳ خوابه را ارائه می‌کند که بدون زحمت زندگی شهری معاصر را با جذابیت ماندگار نهر دبی ترکیب می‌کند. دسترسی انحصاری به ساحل و امکانات لوکس ساحلی را نیز برای ساکنان فراهم می کند. جهت خرید آپارتمان در دبی از پروژه ایون Aeon در بندر کریک دبی، با ما ارتباط بگیرید.

لوتوس یا نیلوفر آبی در ساحل کریک

پروژه لوتوس واقع در بندر کریک دبی، مجموعه ای از آپارتمان های ۱ تا ۳ خوابه را ارائه می دهد که مناظری خیره کننده از نهر و خط افق را به نمایش می گذارد.  Creek Beach Lotus تنها چند دقیقه با مرکز شهر دبی و نزدیک پناهگاه حیات وحش راس الخور فاصله دارد.

ساوانا

ساوانا از سازنده اعمار دبی   Emaar Properties یک پروژه مسکونی با آپارتمان های ۱ تا ۳ خوابه است. آپارتمان ها دارای محیطی مانند استراحتگاه خواهند بود و ساکنان از امکانات مناسب خانواده در چند قدمی ساحل لذت خواهند برد.

کریک واترز توسط  اعمار

کریک واترز توسط اعمار، دری را به سوی دنیایی از جزایر مجلل باز می کند که در ساختمان های لوکس و مرتفع زندگی می کنند. این پروژه نوآورانه سبک زندگی شهری را در دبی بازتعریف می‌کند و طراحی جدید را با محوطه‌سازی تخیلی ترکیب می‌کند. این اقامتگاه ها طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهند، از جمله آپارتمان های ۱ تا ۴ خوابه، خانه های شهری ۳-BHK و پنت هاوس های ۵ خوابه.

کریک اج دبی کریک هاربر

کریک اج دبی کریک هاربر که در میان زیبایی های طبیعی قرار دارد، بکرترین مناظر نهر را ارائه می دهد. دو برج منحصر به فرد، یکی ۴۰ طبقه سر به فلک کشیده و دیگری ۲۰ طبقه، گردشگاه ساحلی جزیره کریک را زیبا می کند. آپارتمان‌های Emaar Creek Edge  توسط یک سکوی زیبا با منظره‌ای زیبا به هم متصل می‌شوند که میزبان امکانات تفریحی مختلف است.

شما می توانید از میان اقامتگاه های ۱، ۲ و ۳ خوابه که به دقت طراحی شده اند، مناظر بی نظیری از آب و افق فریبنده دبی را انتخاب کنید.

مراکز تجاری در دبی گریک هاربر و ساختمان های مدرن و نوساز جهت سرمایه گذاری در املاک دبی
مراکز تجاری در دبی گریک هاربر و ساختمان های مدرن و نوساز جهت سرمایه گذاری در املاک دبی

اجاره ملک در کریک هاربر

اجاره در دبی کریک هاربر فرصتی برای تجربه زندگی لوکس استثنایی را ارائه می دهد. گزینه های اجاره دبی کریک هاربر از آپارتمان های شیک گرفته تا خانه های شهری بزرگ را شامل می شود. آپارتمان های کریک هاربر دبی برای اجاره بسته به نوع و اندازه ملک متفاوت است.

  • به عنوان مثال، یک آپارتمان ۱ خوابه در بندر کریک دبی را می توان با ۱۳۵ هزار درهم اجاره کرد.
  • در حالی که یک آپارتمان ۲ خوابه در دبی کریک هاربر با قیمت ۲۸۰ هزار درهم یا بیشتر در دسترس است.
  • اگر به دنبال یک آپارتمان ۳ خوابه در منطقه کریک هاربر هستید، حداقل اجاره ۳۴۰ هزار درهم است.

شما می توانید یک آپارتمان بدون کولر در دبی کریک هاربر و همچنین آپارتمان های خنک کننده منطقه ای برای اجاره در بندر کریک دبی پیدا کنید. برای کسانی که علاقه مند به خانه های شهری در بندر کریک دبی هستند، اجاره بین ۲۶۰ تا ۳۲۰ هزار درهم است. یک خانه شهری ۳ خوابه با حداقل اجاره ۲۶۰ هزار درهم در دسترس است، در حالی که خانه شهری ۴ خوابه با قیمت ۳۲۰ هزار درهم در دسترس است.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: همه چیز درباره ریز هزینه زندگی در دبی با آمار و ارقام دقیق

خرید ملک در بندر کریک دبی

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در املاک دبی کریک هاربر برای فروش، به دلیل پیشرفت های سطح بالا در جامعه، یک انتخاب مورد توجه است. خریداران می توانند از میان انواع مختلف ملک انتخاب کنند که هر کدام تجربه زندگی منحصر به فردی را ارائه می دهند. اگر به دنبال آپارتمان های دبی کریک هاربر برای خرید هستید، گزینه های زیادی در دسترس است.

  • آپارتمان های ۱ خوابه برای فروش در بندر کریک دبی از ۱.۵ میلیون درهم شروع می شود.
  • آپارتمان های ۲ خوابه کریک هاربر با ۲.۰۸ میلیون درهم در دسترس هستند.
  • همچنین می توانید آپارتمان های ۳ خوابه را در بندر کریک با قیمت اولیه ۲.۰۹ میلیون درهم پیدا کنید.

املاک تجاری در منطقه کریک هاربر

در حالی که دبی کریک هاربر عمدتاً یک منطقه مسکونی است، دارای فضاهای تجاری نیز می باشد که فرصت هایی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا در این جامعه معتبر حضور پیدا کنند. پروژه های تجاری پویا متعددی در منطقه دبی کریک هاربر، در حال انجام است. علاوه بر این، پیشنهادهایی برای منطقه آتی میدان دبی ارائه شده است که قرار است به عنوان مرکز خرده‌فروشی برتر شهر که از فناوری به کار گرفته است، ظاهر شود.

این توسعه با وسعت ۲.۶ میلیون متر مربع و با الهام از معماری شهرهای جهانی، تبدیل به یک مرکز سبک زندگی پر جنب و جوش می شود. علاوه بر این، برنامه ریزی شده است که شهرک چینی ها را به تصویر بکشد و به جذابیت آن به عنوان یک مرکز شهری شلوغ و متنوع بیافزاید.

زندگی در بندر کریک دبی چگونه است؟

یک سبک زندگی مجلل و آرام مشخصه زندگی در دبی کریک هاربر است. ساکنان از نزدیکی به جاذبه های فرهنگی و امکانات تفریحی با فضای اجتماعی پر جنب و جوش لذت می برند.

حمل و نقل در منطقه کریک هاربر

این جامعه به خوبی با گزینه های حمل و نقل، از جمله شبکه جاده ای و خیابان ها، تاکسی های آبی و ایستگاه های مترو دبی در ارتباط است و رفت و آمد آسان به سایر نقاط شهر را تسهیل می کند. برای اطلاع از هزینه حمل و نقل در دبی می توانید بخش لینک شده را مشاهده نمایید.

از خط سبز مترو دبی به سمت نهر بروید و از ایستگاه مترو، به Healthcare City هیلثکیر سیتی دبی بروید. پس از خروج، می‌توانید با تاکسی به بندر کریک دبی بروید که تقریباً ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

گزینه‌های اتوبوس راحت شامل خطوط ۵۳ و X64 است که هر دو در مرکز اجتماعی Waha 1 در نزدیکی کریک هاربر، توقف دارند.

شما عزیزان اگر با ماشین سواری به این منطقه می‌آیید، در جاده شیخ زاید (E11) به سمت شمال بروید و تا رسیدن به خروجی راس‌الخور ادامه دهید. از این خروجی خارج شده و به جاده الخیل (E44) بپیوندید. به دنبال تابلوهایی که شما را به بندر کریک دبی هدایت می کند بروید تا به این منطقه برسید.

سوپرمارکت ها در منطقه کریک هاربر دبی

منطقه کریک هاربر دبی، دارای زیرساخت های توسعه یافته ای است که دسترسی راحت به سوپرمارکت ها را شامل می شود. یک انتخاب برجسته در این منطقه، جامعه کریک هورایزن است، جایی که چندین سوپرمارکت نیازهای مختلف ساکنان را برآورده می کنند.

ساکنان می توانند به سوپرمارکت هایی مانند Spinneys و Carrefour دسترسی داشته باشند و از خرید راحت مواد غذایی در شهرک اطمینان حاصل کنند.

مرکز خرید در منطقه پر جنب و جوش کریک هاربر

Emaar  مفهوم معماری میدان دبی، یک مجتمع خرده فروشی و سرگرمی نوآورانه در منطقه بندر کریک دبی را آشکار کرده است. میدان دبی که به طور یکپارچه با برج نمادین نهر دبی پیوند خورده است، قرار است با طراحی آینده نگر خود، تجربه خرید و اوقات فراغت را دوباره تعریف کند.

تا زمان تکمیل مرکز خرید، ساکنان می توانند از مراکز خرده فروشی اطراف مانند دبی فستیوال سیتی مال و سیتی سنتر دیره که ۱۵ دقیقه با محل فاصله دارند، بازدید کنند.

رستوران ها و غذاخوری های کنار ساحل در بندر کریک دبی
رستوران ها و غذاخوری های کنار ساحل در بندر کریک دبی

مدارس و مهد کودک ها در منطقه بندر کریک

مرکز آموزش اولیه بلاسام، یک مهد کودک معتبر در شهر دبی است که ۱۵ دقیقه با منطقه کریک هاربر، فاصله دارد. این منطقه محل استقرار سایر مؤسسات آموزشی مشهور مانند مدرسه بین المللی هارتلند است که آموزش با کیفیتی را برای خانواده های مقیم بندر کریک دبی ارائه می دهد. مدرسه بین المللی دیره و ناد الحمار ۱۵ دقیقه با این منطقه فاصله دارند.

کلیساها، معابد، و مساجد در منطقه و نزدیک کریک هاربر

مسجد اسامه بن زاید در شهر دبی و مسجد جداف دبی در الجدف ۱۵ دقیقه با بندر کریک دبی فاصله دارند. عبادت‌گاه‌هایی از جمله کلیساها و معابد را می‌توان در این نزدیکی یافت که گزینه‌های متنوعی مانند کلیسای کاتولیک سنت مریم و معبد دبی را برای مردم ارائه می‌دهند.

کلینیک ها و بیمارستان ها در منطقه بندر کریک دبی و نزدیک آن

امکانات و خدمات بهداشت و درمان مانند بیمارستان سلطنتی NMC و مدیکلینیک به راحتی قابل دسترسی هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که ساکنان خدمات پزشکی با کیفیتی در نزدیکی خود دارند. بیمارستان تخصصی امارات در شهر مراقبت بهداشتی دبی یا Healthcare City و بیمارستان آستر در منخول نیز در همین نزدیکی هستند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: همه چیز درباره ریز هزینه های بهداشت و خدمات بیمه درمانی در دبی و امارات

موقعیت مکانی و مناطق نزدیک به آن

دبی کریک هاربر که در نزدیکی مرکز شهر دبی و فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد، از موقعیت مکانی عالی برخوردار است و دسترسی آسان به مناطق مهم دبی را ارائه می‌دهد.

کارهایی که در منطقه می توان انجام داد

بندر کریک دبی مجموعه ای از فعالیت ها و جاذبه های جذاب را برای ساکنان و بازدیدکنندگان با محیط ساحلی خیره‌کننده و زیرساخت‌های مدرن، ارائه می دهد. کارهای زیادی در محله بندر کریک، برای انجام دادن در این نزدیکی وجود دارد.

این مجموعه همچنین دارای گزینه‌های مختلف غذاخوری، از رستوران‌های کنار آب با مناظر خوش‌منظره گرفته تا کافه‌های مدرن است. دبی کریک هاربر چه با طعم غذاهای لذیذ، چه خرید برندهای لوکس، چه صرفاً لذت بردن از محیطی آرام، سبک زندگی چندوجهی و پویا را برای همه ارائه می دهد.

جاذبه ها و مکان های دیدنی

برج نهر دبی : یک نقطه عطف آتی نمادین در منطقه و نمادی از جاه طلبی دبی است که مناظری خیره کننده از عرشه های رصدش ارائه می دهد.

پناهگاه حیات وحش راس الخور : مکانی عالی است که ساکنان آن می توانند از طبیعت و تماشای پرندگان لذت ببرند. این پناهگاه به ویژه به دلیل تنوع زیستی غنی خود از فلامینگو های صورتی رنگ، مشهور است و به عنوان پناهگاه گونه های پرندگان متعدد، اعم از مهاجر و ساکن عمل می کند. یکی از جاذبه های اصلی راس الخور، جمعیت بزرگ فلامینگوها است که در این منطقه زندگی می کنند و علاقه مندان به طبیعت و تماشاگران پرندگان را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند.

درباره صنعت گردشگری دبی می توانید به مقاله همه چیز درباره گردشگری در دبی سری بزنید.

دبی فستیوال سیتی مال : این مرکز تجاری تفریحی نیز در نزدیکی مقصد قرار دارد. این مرکز خرید با داشتن بیش از ۴۰۰ خرده فروشی، از جمله برندهای بین المللی و بوتیک های محلی، تجربه خرید متنوعی را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذاخوری، از غذاخوری‌های معمولی گرفته تا رستوران‌های ناهارخوری عالی را کشف کنند و سفری آشپزی را برای هر کامی فراهم کنند.

نزدیکی به پناهگاه طبیعی فلامینگوها در راس الخور
نزدیکی به پناهگاه طبیعی فلامینگوها در راس الخور

رستوران های کریک هاربر دبی

با رستوران هایی مانند Zuma و Pierchic که غذاهای لذیذی را در پس زمینه نهر دبی ارائه می دهند، از تجربه آشپزی متنوع لذت ببرید.

سواحل نزدیک کریک هاربر دبی امارات

در حالی که مستقیماً در ساحل نیستند، ساکنان می توانند به راحتی به سواحل مجاور مانند ساحل جمیرا برای یک روز آرام در کنار دریا دسترسی داشته باشند.

هتل ها در منطقه کریک هاربر دبی

هتل های لوکس مانند Address Dubai Creek Harbor و Palace Dubai Creek Harbor گزینه های اقامتی ممتاز را برای بازدیدکنندگان و ساکنان ارائه می دهند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: هرآنچه باید درباره اقامت دبی بدانید از جمله روش ها و هزینه اقامت دبی

ورزش و دویدن در فضای باز و باشگاه های تناسب اندام

علاقه مندان به فضای باز می توانند از پارک های وسیع و فضاهای سبز از جمله پارک زیبای گالری لذت ببرند. موقعیت پارک بندرگاه نهر دبی، فعالیت های شگفت انگیزی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. از یک سبک زندگی فعال با مسیرهای آهسته دویدن، مراکز تناسب اندام، و سالن های زیبایی در جامعه لذت ببرید که سلامت و تندرستی را ارتقا می دهد. بچه ها می توانند در منطقه بازی دبی کریک هاربر از تفریحات زیادی لذت ببرند.

رویدادهای جامعه

بندر کریک دبی در طول سال میزبان رویدادها و ایونت های اجتماعی مختلفی است که گزینه‌های سرگرمی متنوع و بستری برای معاشرت برای ساکنان فراهم می‌کند.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

ساکنین آینده باید در نظر داشته باشند که جامعه هنوز در حال توسعه است. فعالیت های ساخت و ساز مداوم ممکن است منجر به سر و صدا و ناراحتی برای ساکنان شود. قبل از تصمیم گیری برای نقل مکان، ضروری است که اختلالات احتمالی در مرحله ساخت و ساز را در نظر بگیرید.

سوالات متداول درباره بندر کریک دبی

آیا دبی کریک هاربر حیوانات خانگی پسند است؟

بله، بسیاری از املاک در منطقه، مشکلی با حیوانات خانگی ندارند. با این حال، بررسی مقررات خاص ساختمان ضروری است.

امکانات رایج در آپارتمان های کریک هاربر دبی چیست؟

امکانات اغلب شامل استخرهای شنا، سالن های ورزشی، خدمات نگهبانی و باغ های محوطه سازی شده است که یک سبک زندگی لاکچری را فراهم می کند.

بندر کریک دبی چه ویژگی خاصی دارد؟

بندر نهر دبی، واقع در ۱۰ دقیقه از برج خلیفه در مرکز شهر دبی، در سواحل نهر تاریخی دبی در نزدیکی پناهگاه حیات وحش راس الخور واقع شده است. این جدیدترین توسعه لوکس با کاربری ترکیبی امارات متحده عربی است.

تاریخ افتتاح بندر کریک دبی چه تاریخی است؟

انجمن راه اندازی شده است. با این حال، بسیاری از پروژه ها در داخل محل در حال ساخت هستند.

آیا بندر کریک دبی ارزش دیدن دارد؟

بله! اگر از معماری مدرن، تنوع فرهنگی، تجربیات ساحلی و ترکیبی از گزینه‌های خرید و غذاخوری خوشتان می آید، می‌تواند مقصد ارزشمندی برای بازدید در دبی باشد.

چرا برای خرید آپارتمان در دبی از بندر کریک خرید کنیم؟

این توسعه املاک دارای خانه‌های مجلل است که فضاهای نشیمن مجلل با امکانات مدرن و شرایط پرداخت عالی را ارائه می‌کند. خریدارانی که به دنبال یک سبک زندگی پیشرفته هستند، بندر کریک دبی گزینه مناسبی است.

آیا بازدید از این منطقه رایگان است؟

بله. بازدید از آن رایگان است. برای ورود به دبی کریک هاربر، هیچ هزینه ای وجود ندارد.

چه محله هایی در کریک دبی هستند؟

کریک گیت، هاربر گیت، کوو، دبی کریک رزیدنس، کریک ساید ۱۸، هاربر ویز و کریک هورایزن برخی از توسعه های مسکونی در این منطقه هستند.

آیا بندر دبی و بندر کریک دبی یکی هستند؟

بندر دبی در خط ساحلی شهر قرار دارد. اینجا پروژه ای مجزا از بندر کریک دبی است. بندر دبی یک توسعه ساحلی است. در بندر دبی به خاطر چرخ و فلک نمادین خود، عین دبی (چشم دبی)، که یکی از بزرگترین چرخ‌های رصد جهان است، شهرت دارد.

بندر نهر دبی در امتداد نهر دبی واقع شده است. این بندر یک توسعه متمایز توسط Emaar Properties است. ویژگی‌های قابل توجه شامل برج کریک آینده و همچنین جوامع مسکونی مختلف مانند ساحل کریک و کریک هورایزن است.

ارسال دیدگاه