سلبریتی های ساکن دبی | خرید ملک در دبی و مشاهیر

22 دی 1402
۰ دیدگاه
سلبریتی های ساکن دبی را بشناسید

سلبریتی هایی که در دبی خانه دارند

در شهری مانند دبی با امکانات فوق لوکس، امنیت و زیبایی مدرن  یک کشور، جای هیچ تعجبی نیست که برخی از مشهورترین سلبریتی‌های جهان آن را به عنوان خانه‌ی خود انتخاب کنند. بنابراین سلبریتی های ساکن دبی را در اینجا مورد بررسی قرار می دهیم. با شیوه زندگی لوکس و آب و هوای گرم سالانه، منطقه‌ای که برای ثروتمندان و مشهوران بسیار جذاب است، شهر دبی می باشد. اما کدام سلبریتی ها برای خرید ملک در دبی اقدام کرده اند؟ ما، گروه املاک دبی amlakuae.com در این مقاله چندین سلبریتی مشهور را که به خرید ویلا در دبی پرداخته اند، معرفی کردیم.

شاید خواندنش برایتان مفید و جالب باشد: معرفی بهترین املاک دبی و معتبرترین سازنده های املاک در امارات و دبی

دبی، شهری برای جذب خریداران املاک توسط مشاهیر

دُبی به قلب افراد مشهوری که می‌شناسیم و دوستشان داریم راه پیدا کرده است. تعجب‌آور نیست، واقعاً. چه کسی خانه‌ای در شهری که مظهر تجمل باشد، نمی‌خواهد؟ بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود که دارای ملک در دُبی هستند و بخش نه چندان کمی از بازار املاک دبی را در اختیار دارند.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: خرید آپارتمان الحاسن ۱ و ۲ و یا خرید آپارتمان در دبی از فاز ۳ و ۴ ریویرا عزیزی در منطقه میدان

خانواده بکهام

دیوید بکهام و خرید ویلا در دبی
دیوید بکهام و خرید ویلا در دبی

زوج قدرتمند دیوید و ویکتوریا بکهام، یک ویلا ۷ خوابه در منطقه پالم جمیرا را در سال ۲۰۰۸ با قیمت ۵.۹ میلیون درهم به خریداری کردند. پس از خرید ویلا در دبی، سال بعد، این خانواده ملک دیگری را تحت مالکیت خود قرار دادند. این‌بار در یکی از پرطرفدارترین نقاط دبی، برج خلیفه. خانه این زوج در آسمان‌خراش نمادین امارات حدود ۱۸ میلیون درهم هزینه داشت. دو خانه در دو مکان برتر دُبی – وقتی به خانه‌های افراد مشهور در دُبی فکر می‌کنیم، انتظار کمتری از این نداریم.

شاید برایتان جالب باشد: حقایق جالب و باور نکردنی از قیمت ویلا در پالم جمیرا دبی

قیمت خرید آپارتمان در دبی از برج خلیفه توسط خانواده بکهام
قیمت خرید آپارتمان در دبی از برج خلیفه توسط خانواده بکهام

دیوید و ویکتوریا بکهام از معروف‌ترین نام‌ها در میان بازیگران هالیوود هستند که در دبی در زمینه خرید و فروش ملک سرمایه‌گذاری کرده اند. آنها با خرید ملک در دبی، ارزش مادی و معنوی املاک دبی را افزایش دادند. گفته می‌شود که بازیکن سابق انگلیس و همسر طراح مد خود یک واحد مسکونی لوکس در برج خلیفه خریداری کرده‌اند. خانه دیوید بکهام در دبی ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار دارد و مناظر شهری خیره‌کننده‌ای دارد. با این حال، برنامه‌های متنوع سفر آنها باعث ابهام شده است که چقدر اغلب این زوج به خانه دبی‌شان می‌آیند.

شاید خواندنش برایتان جالب باشد: معرفی مناطق شیخ نشین دبی و حقایق آن که باور نخواهید کرد

بجز بکهام در Emirates Hills، یک افسانه فوتبال دیگر، لیونل مسی، برنده هفت بلندآورد دور، کاپیتان آرژانتین، بازیکن سابق بارسلونا و مستر پی‌اس‌جی فعلی. مسی یک عمارت لوکس با منظری به زمین گلف دارد.

 

خرید ویلا در دبی توسط شاهرخ خان

خرید ملک در دبی توسط شاهرخ خان
خرید ملک در دبی توسط شاهرخ خان

شاهرخ خان، فوق‌ستاره بالیوود، نامی است که به خاطر ارتباط با اعراب و مهاجران شناخته شده است. این هنرپیشه معروف در کمپین #BeMyGuest دبی، که به عنوان برنده جایزه معرفی شده بود، به منظور ترویج گردشگری در امارات متحده عربی به ایفای نقش می‌پردازد. بنابراین، عجیب نیست که خود او یکی از معروفترین افراد دارای ملک در دبی باشد. شاه خان یک عمارت زیبا با ۶ اتاق خواب در منطقه پالم جمیرا دارد و به طور مداوم برای گذراندن وقت با خانواده‌اش به دبی سفر می‌کند.

خانه‌ی شاهرخ خان یکی از مشهورترین خانه‌های مشاهیر در دبی است. این ستاره بالیوودی یک ویلا را در منطقه پالم جمیرا در سال ۲۰۰۸ با قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرد. خانه دبی شاهرخ خان یک ویلای لوکس با مساحت بیش از ۱۸،۰۰۰ فوت مربع است که شامل استخر فضای باز، جکوزی و دسترسی مستقیم به ساحل می‌شود.

ویلاهای ساحلی در پالم جمیرا دبی
ویلاهای ساحلی در پالم جمیرا دبی

از زمان خرید مسکن در دبی، خان یکی از ساکنان معروف این شهر شده است. او اغلب در دبی دیده می‌شود. سپری کردن اوقات در رویدادهای ردکارپت یا برگزاری گردش‌های خانوادگی، دلایل حضور این فرد در دبی است. محبوبیت خان در میان مردمان دبی به حدی است که دولت شهر در سال ۲۰۱۶ یک روز ویژه به نام «روز شاهرخ خان» به او اختصاص داده است!

قیمت خرید پنت هاوس در دبی از پروژه پنت هاوس های کومو رزیدنس در پالم جمیرا دبی

جورجیا آرمانی

خرید هتل آپارتمان در مرکز شهر دبی توسط جورجیا آرمانی
خرید هتل آپارتمان در مرکز شهر دبی توسط جورجیا آرمانی

با اینکه این سلبریتی، تحت عنوان خریدار خانه‌های مشهور در دبی دسته‌بندی نمی‌شود. اما توجه به این نکته ضروری است که جورجیو آرمانی، طراح مد، مالک یکی از محبوب‌ترین نقاط این شهر محسوب می‌شود. این طراح ایتالیایی در سال ۲۰۰۴ با همکاری Emaar Properties، هتل خود را در مرکز شهر دبی افتتاح کرد. هتل آرمانی در سال ۲۰۱۰، در نهایت، در همان سال که برج خلیفه به عنوان بلندترین برج جهان معرفی شد، درهای خود را باز کرد.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: چرا مشاهیر خواهان ویلاهای لاکچری در دبی هستن؟ برای رسیدن به این سوال، مقاله حقایق جالب درباره زندگی و اقامت در دبی را بخوانید.

شلیپا شتی

خرید ویلا در دبی توسط خانم شلیپا شتی
خرید ویلا در دبی توسط خانم شلیپا شتی

این بازیگر مشهور بالیوودی، در دهه ۹۰ بیشترین فعالیت خود را داشت. این ستاره در سال ۲۰۱۰ یک آپارتمان در برج خلیفه به عنوان هدیهٔ سالگرد از همسرش دریافت کرد. از آن زمان، بازیگر آپارتمان را به فروش رسانده و یک ویلا فاخر در منطقه پالم جمیرا را به مالکیت خود انتقال داد.

سلبریتی هایی که از سراسر دنیا به دبی می آیند میزبان چه رستوران هایی هستند و هزینه غذا در دبی چقدر است؟

آیشواریا رای باچان و آبشیک باچان

آبشیک و ایشواریا رای باچان در دبی
آبشیک و ایشواریا رای باچان در دبی

زوج سلطنتی بالیوود از خانوادهٔ مشهور باچان، یعنی آبیشک و آیشواریا رای باچان، یک خانهٔ لوکس در Sanctuary Falls Jumeirah Golf Estates  جمیرا گلف استیت دارند. این منطقه دارای ویلاهایی با طراحی استراحتگاه در یک محیط سرسبز با آب‌های آرام و زمین های گلف زیبا می‌باشد. این زوج این خانهٔ تعطیلاتی با امکانات ویژه را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرده‌اند و به طور مکرر برای گذراندن اوقات خود در خانهٔ خود در دبی به این مکان می‌روند. یکی از سازنده های املاک دبی که بیشتر در این منطقه سرمایه گذاری کرده است و شهرک های ویلایی لاکچری را توسعه داده، شرکت داماک دبی است.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: پروژه آپارتمان آلاندالوس در منطقه گلف استیت دبی

 

لیندسی لوهان

لیندسی لوهان و خرید ویلا در دبی
لیندسی لوهان و خرید ویلا در دبی

لیندسی لوهان، هنرپیشه هالیوود، مالک بخشی از جزایر جهان در سواحل دبی می‌باشد. ستارهٔ Mean Girls اخیراً اعلام کرده که در حال برنامه‌ریزی برای طراحی یکی از جزایر در مجمع‌الجزایر ساخته شده به دست بشر است. او قصد دارد این جزیره را به نام خودش نامگذاری کند و در یک برنامه گفتگوی تازه از آن به عنوان “جزیره لوهان” یاد کرده است.

با توجه به امکانات بی نظیری که در شهر دبی و امارت وجود دارد، بسیاری از افراد مهم در سراسر دنیا، بخشی از بازار خرید ملک در دبی را در دست گرفتند. چرا که مزایای زندگی در دبی بسیار بسیار بیشتر از معایب آن است. مهم ترین دلیل آن امنیت مالی و شغلی در این کشور است. علاوه بر این هزینه زندگی در دبی به نسبت مزایای آن بسیار ارزنده است. علاوه بر افراد مشهور فوق، ستارگان دیگری که در دبی خانه دارند، به شرح زیر است:

  • – مایکل شوماخر
  • – مدونا
  • – برد پیت و آنجلینا جولی
  • – هیلاری اسوانک
  • – تام کروز
  • – لیونل مسی
  • -فرهاد  مجیدی، علی کریمی، محمد رضا گلزار، آرش خواننده لس آنجلسی

بسیاری از افراد مهم در دنیا، از مناطق مختلف در دبی خانه خریداری کرده اند. مناطق مهم دبی مانند منطقه جی وی سی یا همان جمیرا ویلیج سیرکل

بسیاری از مشاهیر دنیا، این مقصد لوکس را جهت خرید ملک در دبی و سرمایه گذاری انتخاب کرده‌اند. از بازیگران معروف هالیوود تا ستارگان بالیوود و مدل های فشن و مد.

نتیجه‌گیری

دبی به یک مقصد محبوب برای مشاهیر در سراسر جهان تبدیل شده است و دلیلش هم واضح است. این شهر همه چیز را ارائه می‌دهد که ممکن است بخواهید. از خرید و رستوران‌های شگفت‌آور تا سرگرمی‌های جهانی و برخی از بهترین سواحل جهان. آب و هوا هم یک جاذبه اصلی است – تقریباً تمام سال آفتابی است – که آن را به مکانی ایده‌آل برای فرار از زمستان‌های سرد، به مکانی برای استراحت تبدیل کرده است.

هر چند دلایل انتخاب آنها برای مهاجرت به اینجا ممکن است متفاوت باشد. یک چیز برای اطمینان وجود دارد – همه آنها از سبک زندگی لوکس در دبی لذت می‌برند. اگر هر زمان در شهر باشید، حتماً به دنبال خانه‌های محبوب مشاهیر در دبی بگردید!

ارسال دیدگاه