۱۶ غذای عجیب و غریب در سال ۲۰۲۴ و هزینه غذا در دبی | استیک طلا، نان تست ۱۵۰۰ درهمی

15 دی 1402
۰ دیدگاه
هزینه غذا در دبی و معرفی گران ترین غذاهای شهر دبی
آنچه در این مقاله می خوانید:

معرفی گرانترین غذاها در رستوران های لوکس دبی و هزینه غذا در دبی

غذاهایی کاملاً نامعقول و با شکوه که به طرز ظالمانه ای گران هستن و در دبی سرو می شود. با فراوانی بوتیک‌های شیرینی و دسر و رستوران‌های لوکس، به نظر می‌آید که دبی شهری است که در آن به سلایق تجملاتی بسیار بها داده می شود. برای برخی، این هزینه غذا در دبی ممکن است شام دو خانواده، اجاره یک بلیط بازدید از برج العرب یا سفر با هلیکوپتر به سمت ابوظبی به جای جاده شیخ زاید باشد.

برای اثبات اینکه اکثر ویلاها و خانه های شهری در دبی بسیار لاکچری و شاهانه هستند، ویلاهای موراکو در داماک لاگونز از سازنده املاک داماک را حتما ببینید.

زمانی که به وعده های مهم و لاکچری در طول شبانه روز می رسد، به دلیل وجود سفرهای لاکچری که به دبی انجام می شود، دبی با کمبود رستوران مواجه می شود. جدا از هزینه عذا در دبی بدانید که در رستوران های هایکلاس دبی که در برج هایی همچون برج خلیفه و برج العرب وجود دارند، سطح OTT غذاها بسیار بالا هستند. بدین معنا که دارای ارزش غذایی بسیاری در هر وعده از مواد غذایی هستند.

گروه املاک دبی در این مقاله درباره غذاهای عجیب و در عین حال گران قیمت و لاکچری که در برخی رستوران های لوکس دبی سرو می شوند، صحبت می کنیم. ما بنابراین در اینجا به افتخار غذاهای جدید و بیش از حد لوکس که برای سال ۲۰۲۳ ارائه شدند، ادای احترام می‌کنیم. پس از معرفی غذاهای دبی، ۴ تا از مناطق دبی را به شما معرفی می کنیم. در این مناطق در عین حال که از گران ترین مناطق دبی هستند، می توانید رستوران ها با غذای عالی و قیمت مناسب را نیز بیابید.

نان تست کریستال اومامی سوشی بار

غذاهای لاکچری در دبی و هزینه غذا در دبی
غذاهای لاکچری در دبی و هزینه غذا در دبی

دندان‌هایتان را برای ظرفی بسیار گران‌قیمت تیز کنید. این وعده غذایی که مواد غذایی کم‌هزینه‌ای را ارائه می‌کند، به یکی از ۹۹ گران‌ترین بشقاب‌های سوشی بار و رستوران تبدیل شده است. به اندازه کافی عجیب و خنده دار، همه چیز با چیزی به سادگی نان تست شروع می شود. اما با یک نان ورقه شده فاصله زیادی دارد.

مواد غذایی تشکیل شده در این غذا:

نان تست کریستال اومامی چیزی است که رستوران آن را “فروغ مطلق” می نامد. یک باگت کریستالی اسپانیایی روستایی با روغن زیتون دودی بکر، پوشانده شده است. قبل از اینکه روی آن ۱۰۰ گرم تارتار otoro (تون چرب) سوشی ۹۹، ۷۵ گرم یونی (خارپشت دریایی ژاپنی) و خاویار کالوگا به قیمت ۱۲۵۰۰ درهم یا ۱۲۵۰ درهم ریخته شود.

آدرس مرکز شهر، مرکز شهر دبی، ۹۹sushibar.com (04 547 2241).

مرتبط با مطلبی که می خوانید: آیا مناطق شیخ نشین دبی را می شناسید؟ یا اینکه محله های دبی برای خرید ملک و سرمایه گذاری در دبی را می شناسید؟

 

بریانی طلایی شهر بمبئی

غذای بریانی طلایی بمبئی- گرانترین غذا در دبی
غذای بریانی طلایی بمبئی- گرانترین غذا در دبی

گفته می‌شود که بهترین چیزها در زندگی رایگان هستند. اما به نظر می‌رسد که این قاعده در رستوران بمبئی بورو در منطقه مرکز مالی دبی (DIFC) صدق نمی‌کند. جایی که یک بریانی با لایه طلای خوراکی به عنوان گران‌ترین غذای جهان معرفی شده است.

مواد غذایی تشکیل شده در بریانی طلایی شهر بمبئی

این غذای با ۲۳ کارات طلا ساخته شده و شامل کباب گوشت گوسفند کشمیری، چاپس گوشت گوسفند دهلی قدیمی، کباب مرغ راجپوت، کوفته مغولی و مرغ ملای یکجا با یک لایه از بریانی خوراکی به همراه زعفران است. به علاوه آن لایه طلا خوراک و همه اینها با هزینه خیره‌کننده‌ای به اندازه یک هزار درهم خواهد بود.

 آدرس: دروازه ویلیج، DIFC، (۰۴ ۳۲۷ ۱۵۵۵).

اگر می خواهید از بریانی طلایی شهر بمبئی همیشه بهرمند شوید، می توانید با خرید ملک در دبی از منطقه جمیرا ویلیج سیرکل، به این خواسته دست یافتنی و عالی برسید.

 

جشن خاویار

بشقاب خاویار برای جشن خاویار - فتر
بشقاب خاویار برای جشن خاویار – فتر

برای برترین‌ها، میهمانان می‌توانند “فتر” را امتحان کنند. این غذای آلا کارت، با مرنگ نان قهوه‌ای و موس کرم ترش، یک لایه طلا با فوآ گرا و مرباى گیلاس سرو می شود. همچنین یک قوطی خاویار با گاناش تره‌سیاه و شیتاکه، همراه با یک لیوان از شامپاین بی‌الکل خنک ارائه می‌شود. قیمت: ۸۴۰ درهم

بندر ماهیگیری جمیرا، خیابان العروبة، جمیرا (۰۵۶ ۵۲۵ ۵۲۹۹)

شاید خواندنش برایتان جالب و مفید باشد: معرفی بهترین املاک دبی و معتبرترین سازنده های املاک دبی

هزینه غذا در دبی: مافالدین خرچنگ رستوران و بار LPM

غذاهای لاکچری در دبی
غذاهای لاکچری در دبی

یک افزودنی جدید به منو و یک غذای کاملاً ضروری، رستوران و بار LPM Mafaldine maison au homard است. این غذای ماکارونی باورنکردنی خامه ای، کف آلود است و روی آن گوشت خرچنگ بسیار زیاد ریخته شده است. ماکارونی مافالدین که به افتخار شاهزاده خانم مافالدا ساوی نامگذاری شده است، نواری شکل، صاف، پهن و دارای لبه های موج دار در دو طرف است.

البته اضافه کردن خرچنگ راهی برای ساختن این غذا به طور متمایز دبی بوده است. این نکته را یادآور شویم که این ها غذاهای گران قیمت در دبی هستند. هزینه غذا در دبی می تواند برای افراد با درآمد متوسط در دبی نیز شامل بهترین مواد غذایی با ارزش غذایی بالا باشد.

در کنار همه این ها اگر ساحل زیبا از پالم جمیرا نیز باشد، قطعا وعده غذایی که نوش جان می کنید، بسیار دلچسب تر خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم رویال ویلا زعبیل سرای در پالم جمیرا را مشاهده نمایید.

قیمت: ۲۷۹ درهم.

آدرس: دهکده دروازه DIFC (0439 0505)

اگر قصد دارید از غذاهای عجیب و غریب در دبی بهرمند شوید، می توانید با خرید آپارتمان در دبی با شرایط پرداخت اقساط بلند مدت از مناطق مهم دبی، از همه مزایای خرید ملک در دبی بهرمند شوید.

مردانای طلایی Marea ، Marea’s golden burrata

مردانای طلایی - هزینه های خورد و خوراک در دبی
مردانای طلایی – هزینه های خورد و خوراک در دبی

آیا می خواهید رویاهای پنیری خود را به سطح بالاتری ببرید؟ همیشه از خود پرسیده اید که طعم و مزه ی مردانا با روکش طلا چیست؟ احتمالاً نه، اما آن غذا در منوی DIFC’S Marea است. به دلیل اینکه این توپ چاق یکی از زیباترین غذا ها در شهر است، در بسیاری از فیدهای اینستاگرام نمایش داده شده است.

قیمت: ۱۸۰ درهم DIFC

آدرس: دهکده دروازه، DIFC (04 583 6366).

کوفته کریستالی خاویار مایابای

کوفته خاویار کریستالی
کوفته خاویار کریستالی

منوی Mayabay بیشتر از یک لیست است و بیشتر کتابی است که صدها غذا را در خود جای داده است. یکی از اینها به دلیل ترد بودن و طعم آن متمایز است. این یک برداشت مدرن و برتر از دیم سام کلاسیک است. کوفته کریستال خاویار Mayabay به وضوح نشان دهنده کیفیت بالای غذاهای دبی است.

مواد غذایی تشکیل دهنده این غذا

با یک وعده سخاوتمندانه خاویار درجه یک و پر از تکه های میگو کاملا متعادل و خوشمزه. قطعاً در بازدید بعدی ما یکی را سفارش می دهیم.

قیمت: ۱۵۵ درهم (برای سه قطعه).

آدرس: جمیرا النسیم، ام سقیم (۰۴ ۲۷۵ ۲۵۰۰).

استیک طلایی نصرت

استیک طلایی نصرت
استیک طلایی نصرت

Nusret Gökçe، با نام مستعار Salt Bae، قبلاً برای این بشقاب خبرساز شده بود. در جای دیگر جهان، یک تاماهاوک طلایی پیدا خواهید کرد. اینجا در دبی، یک استیک ۴۰۰ گرمی استیک ماهیچه گوسفندی است که قبل از پیچیده شدن در ورق طلای خوراکی، روی زغال چوب کباب می شود. ما شخصاً میگوهای ببری کبابی را ترجیح می‌دهیم. اکا حتی اگر میگو کبابی را به همراه آن سرو نکردید، باز هم برد کرده اید.

قیمت این غذای اعیانی: ۵۰۰۰ درهم

آدرس: دهکده رستوران، ریزورت چهار فصل دبی در ساحل جمیرا، جاده ساحلی جمیرا (۰۴ ۴۰۷ ۴۱۰۰).

مرتبط با مطلبی که می خوانید: مشاهده قیمت ها و شرایط خرید ویلا از سازنده املاک داماک پروژه شهرک ویلایی پارک گرینز.

 

کاد سیاه میسو نوبو دبی

کاد سیاه در نوبو - هزینه زندگی در دبی
کاد سیاه در نوبو – هزینه زندگی در دبی

اگر رستوران ژاپنی شما در دبی کاد سیاه سرو نمی کند، آیا مطمئنید در دبی هستید؟ ماهی سیاه میسو در نوبو دبی یکی از غذاهای مورد علاقه ما است و دلیل خوبی هم دارد. این غذا همیشه یکی از پرتقاضاترین و پر مصرف ترین غذاها در دبی بوده است. بنابراین هزینه غذا در دبی در رستورانهای لوکس می تواند بسیار زیاد باشد.

 نوبو در اجرای آن کار فوق العاده ای انجام می دهد. سرآشپز نوبو ماتسوهیسا با کمک رابرت دنیرو، این تکه ماهی ساده را در سطح جهانی مشهور کرد. Nobu’s OG کادهای سیاه است، بنابراین آن را از دست ندهید.

قیمت : ۲۵۵ درهم.

آدرس: آتلانتیس نخل، پالم جمیرا (۰۴ ۴۲۶ ۲۶۲۶).

umami éclair برادران اورفالی

اکلر اورفالی اومامی - هزینه غذا در دبی و امارات
اکلر اورفالی اومامی – هزینه غذا در دبی و امارات

محمد اورفالی، سرآشپز سوریه الاصل و مقیم دبی، به طرز قابل لمسی قوانین را در مورد آشپزی زیر پا می گذارد. این umami éclair نمونه بارز این است که پای خود را فراتر از مرزهای آشپزی گذاشته است. لایه‌بندی بافت‌ها، طعم‌ها و مواد کاملاً غیرمنتظره، در این وعده غذایی وجود دارد و شما باید برای یک لقمه کوچک آماده شوید. یک انفجار طعم در انتظار رخ دادن است. به علاوه، با قیمت ۳۳ درهم، این غذا مقرون به صرفه‌تر از سایر غذاهای چشم‌گیر در فهرست غذاهای گران قیمت دبی است. بنابراین خودتان را به Wasl 51 برسانید تا در محیطی آرام، زندگی بالایی داشته باشید.

قیمت: ۳۳ درهم.

آدرس: Wasl 51, Jumeirah (04 259 2477).

Ossiano’s Kissing the Sea on the

غذای لاکچری با نیتروژن سرد
غذای لاکچری با نیتروژن سرد

بدون Ossiano در لیست غذاهای OTT دبی وجود ندارد. اگرچه این اثر هنری خیره کننده مانند یک دسر پیچیده به نظر می رسد؛ اما در واقع ماهی قزل آلا، گل کلم و خاویار است. اوسیانو «بوسیدن دریا بر لب» (واقعا) با انبوهی از یخ خشک که مانند غبار ملایمی از کاسه برمی خیزد ارائه می شود و ظرفی شامل پایه ای از کرم گل کلم نرم که با ماهی قزل آلای دودی خانگی روی آن گل کلم ترشی پوشانده شده است، ارائه می شود.

فوم آب دریای شور؛ این یک نمونه بارز از تمایل سرآشپز گرگوار برگر به بازی با بافت و طعم است. به علاوه شما می توانید آن را در یک آکواریوم بخورید، که باعث می شود ارزش شگفت انگیزی بیشتری داشته باشد.

قیمت: ۱۱۵۰ درهم

آدرس: آتلانتیس نخل، نخل جمیرا. atlantis.com

ریف ساندو واگیو کاتسو کوشیاکی ژاپنی

هزینه های زندگی و خوراک در دبی - غذای لاکچری و گران قیمت ژاپنی در دبی
هزینه های زندگی و خوراک در دبی – غذای لاکچری و گران قیمت ژاپنی در دبی

ممکن است فکر کنید که این فقط یک ساندویچ فانتزی است. اما ساندو در دبی یک معامله بزرگ است. ریف عثمان، قهرمان بومی، زمانی که در سال ۲۰۱۹ ریف ژاپنی کوشیاکی را باز کرد، این غذا را در منوی خود قرار داد و این غذا به یکی از محبوب ترین غذاهای شهر تبدیل شد. ساندو مگا واگیو کاتسو پر از طعم و مزه است و برای خوش خوراک ها یک وعده ایده آل است. به بازار تایم اوت دبی یا محل برگزاری OG او در مرکز خرید دارالوصل بروید تا یکی از محبوب‌ترین غذاهای دبی را نه فقط در حال حاضر، بلکه همیشه به دست آورید. برش‌های ضخیم واگیو سرخ شده روی نان برشته شده با سس تونکاتسو سرو می‌شوند.

قیمت: ۱۸۸ درهم.

آدرس: مرکز خرید دار وصل، خیابان الوصل، reifkushiyaki.com (050 235 7071).

استیک طلایی استیک هاوس راین

استیک طلایی - غذاهای گران قیمت در دبی
استیک طلایی – غذاهای گران قیمت در دبی

آیا می خواهید یک استیک طلا را امتحان کنید که حساب بانکی شما را به طور کامل از بین نبرد؟ به استیک هاوس راین در کنراد دبی بروید و با مقداری استیک با پوسته طلا یک شب را سپری کنید. اگر قبلاً استیک خود را درخشان نکرده اید، اکنون فرصت دارید. سایر غذاهای موجود در منو شامل سالاد راین، سوشی گوشت گاو، استیک تی استخوان با ماریناد خردل، سیب زمینی سرخ شده، ترافل و مارچوبه است.

بنابراین چیزهای زیادی وجود دارد که دندان هایتان را درگیر کنید، اما اگر عاشق گوشت هستید، می دانید که هیچ چیز دیگری وجود ندارد. رضایت بخش از یک تکه استیک خوب است و آن را با کمی طلای خوراکی به اوج دبی تبدیل کنید. هزینه غذا در دبی می تواند خیلی زیاد هم نباشد.

قیمت: ۳۷۵ درهم.

آدرس: کنراد دبی، جاده شیخ زاید، rhaindubai.com

تاگلیون ترافل سیاه اسکالینی

اسکالینی - از غذاهای گران قیمت در دبی
اسکالینی – از غذاهای گران قیمت در دبی

این غذا به نظر یکی از غذاهای بسیار ساده است که با ماکارونی پخته می شود. تاگلیونی خانگی اسکالینی با ترافل سیاه، سس پارمزان و ترافل سیاه تراشیده شده در چرخ گرانا پادانو، MVP پاستا است. Tagliolini al Tartufo سیر کننده، اصیل و سرشار از طعم است.

قیمت:۱۹۵ درهم.

آدرس: ریزورت چهار فصل دبی در ساحل جمیرا، جمیرا ۲ (۰۴۳۴۹۰۰۶۸).

بستنی زغالی اسکوپی با طلای خوراکی

بستنی ذغالی با ورق طلای خوراکی - دسرهای گران قیمت در دبی
بستنی ذغالی با ورق طلای خوراکی – دسرهای گران قیمت در دبی

اگر با روند غذای زغالی که چند سال پیش آغاز شد آشنا نیستید، باید بدانید که زغال فعال، مملو از مزیت برای سلامتی شما است. از جمله سم زدایی سیستم گوارشی بدن شما است. اگر خوردن وافل زغالی سم زدایی در نظر گرفته می شود، اجازه دهید شروع شود. این بستنی مشهور، همه چیز را برای به نمایش گذاشتن یک دسر کامل را دارد.

با اینکه این غیر ممکن است، اما اگر مشکلی پس از خوردن این غذاها برای شما پیش آمد، می توانید از خدمات بیمه درمانی در دبی بهرمند شوید. علاوه بر این می توانید همه جزئیات هزینه های دیگر زندگی در امارات، مقاله پربار هزینه زندگی در دبی را مطالعه نمایید.

ما به طور خاص در مورد اسکوپ های زغال چوب فعال آن که از گرد و غبار طلا استفاده شده است، صحبت می کنیم. در فاصله چند قدمی از ساحل جمیرا دبی، اسکوپی، تمام بستنی های خود را با استفاده از نیتروژن مایع درست می کند تا اسکوپی نرم و کره ای به دست بیاورد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

قیمت: از ۱۰۰ درهم

آدرس: جاده ساحلی جمیرا و بازار تایم اوت دبی

پیتزای Toledo’s Magnatum

هزینه غذا در دبی
هزینه غذا در دبی

این غذا با قیمت ۲۹۰۰ درهم برای اکثر مردم کافی است. این یک تکه پیتزای مارگاریتای معمولی نیست؛ بلکه روی آن ترافل سفید کمیاب آلبا و زاییده فکری بنیانگذار Via Toledo، فرانچسکو کالو است که در سال ۲۰۱۹ به عنوان “بهترین پیتزایولو ایتالیایی در جهان” انتخاب شد.

قیمت: ۲۹۰۰ درهم.

آدرس: بیچ ریزورت دبی، JBR (050 545 9278)

سابلیموشن در ماندارین شرقی جمیرا

سابلیموشن در ماندرین شرقی جمیرا
سابلیموشن در ماندرین شرقی جمیرا

سابلیموشن در ماندارین اورینتال جمیرا، با قیمت ۵۰۰۰ درهم برای هر نفر، احتمالاً یکی از عجیب ترین و بیشترین شام هایی است که در دبی با آن مواجه خواهید شد. این مفهوم در سال ۲۰۱۴ در ایبیزا راه اندازی شد و اولین بار در سال ۲۰۲۱ در دبی به نمایش درآمد و از آن زمان به عنوان یک تجربه آشپزی فوق العاده شناخته شده است.

 شام تجربی ده دوره عجیب و غریب ارائه می دهد که کل اتاق ناهارخوری را با هر ظرف تغییر می دهد. این نمایش تئاتری، شامل صفحه نمایش های ۳۶۰ درجه با تصاویری است که بر روی هر سطحی از دیوارها تا میز نمایش داده می شود و تیم متخصصی از سرآشپزها، طراحان، کارگردانان، تکنسین ها و نوازندگان همگی در این تجربه مشارکت دارند. روزانه دو نمایش وجود دارد، یکی در ساعت ۱۸:۳۰ و دیگری در ساعت ۹:۳۰ شب.

قیمت ها: ۳۵۰۰ درهم (شامل نوشابه)، ۵۰۰۰ درهم (شامل نوشیدنی های خانگی).

آدرس: ماندارین اورینتال جمیرا، دبی. (۰۵۶ ۶۰۳ ۱۲۷۰)

 

معرفی ۴ منطقه مهم دبی

۴ تا از بهترین مناطق دبی را در اینجا به شما معرفی می کنیم. در این مناطق، ضمن اینکه از لاکچری ترین محله های دبی به حساب می ایند، می توانید تفریحات شبانه با قیمت های مناسبی را تجربه کنید.

۱- پالم جمیرا: قیمت ویلا در پالم جمیرا دبی، معمولا از ۲۰ میلیون درهم تا ۹۹ میلیون درهم هم می رسد. اما با این حال مکان های پیاده روی و رستوران هایی دارد که به نسبت هزینه غذا در دبی که در بین لیست بالا معرفی کردیم، بسیار مناسب ترند.

۲- امارات هیلز: اکثرا عرب نشین هستند و دارای ویلاهای بسیار شیک و مدرن هستند. معمولا امکان خرید ویلا در دبی از این منطقه برای خارجی ها وجود ندارد.

۳- دبی مارینا: انواع و اقسام رستوران ها و غذاخوری ها در دبی مارینا وجود دارد. منطقه دبی مارینا بسیار توریست پذیر است. خرید آپارتمان در دبی مارینا می تواند برایتان سودآور باشد.

۴- جمیرا گلف استیت: شامل شهرک های ویلایی زیبا و شیک است که قیمت های آن معمولا کمتر از شهرک ویلایی امارات هیلز و پالم جمیرا است. یکی از مشهور ترین پروژ] های ویلایی که به تازگی در آن لانچ شده است، پروژه ویلاهای تراگلف کالکشن است. برای خرید ویلا در دبی، دریافت برنامه پرداخت و بروشور الکترونیکی پروژه، همین حالا با ما تماس بکیرید.

خرید ویلا در دبی از ویلاهای تراگلف کالکشن
خرید ویلا در دبی از ویلاهای تراگلف کالکشن

سخن پایانی

با توجه به قیمت های این غذاهای لاکچری که در برخی رستوران های دبی ارائه می شود، حتما قدرت خرید ساکنان دبی و یا توریست های خارجی به این اندازه است که بتوانند چنین غذاهای عجیب و گرانی را میل کنند. پس هزینه غذا در دبی بستگی به میزان درآمد در دبی دارد. اگر درآمد های بالا در دبی ندارید، حتما نباید از این غذاها نوش جان کنید. هزینه خورد و خوراک معمولی در دبی را در مقاله هزینه زندگی در دبی به طور مفصل شرح داده ایم.

اگر به اندازه کافی از آگاه شدن از قیمت های غذا در رستوران های معروف و لوکس دبی شوکه شدید، بهتر است به شما این خبر خوب را بدهیم. مطمئن باشید که در دبی، تنوع زیادی در قیمت ها وجود دارد. انواع مواد غذایی مرغوب در این شهر و کشور روزانه وارد می شود. همین امر سبب شده که همه نوع قیمتی در این شهر برای هزینه غذا در دبی وجود داشته باشد. پس نگران هزینه های خورد و خوراک در دبی و دیگر شهر های امارات نباشید.

ارسال دیدگاه