معرفی شرکت مرآس دبی | هلدینگ مرآس امارات متحده عربی

25 آذر 1402
۰ دیدگاه
هلدینگ بزرگ مرآس دبی

آشنایی با هلدینگ و شرکت مرآس دبی

شرکت مرآس دبی یا همان هلدینگ بزرگ مرآس، به عنوان یکی از مهمترین و با کیفیت‌ترین سازندگان املاک و مستغلات در امارات متحده عربی شناخته می‌شود. دفتر اصلی اسن شرکت نامی، در شهر دبی واقع شده است. این شرکت با اجرای چندین پروژه و ایجاد مکان‌های جذاب در شهر دبی، از جمله “City Walk”، “Nikki Beach” و “Resort Spa”، به نمایان‌سازی شهر دبی به عنوان یک مقصد جهانی کمک بزرگی کرده است. به همین دلیل، این مکان‌ها امروزه به عنوان مقاصد محبوب و جاذبه‌های گردشگری امارات شناخته می‌شوند.

شرکت مرآس دبی فعال در زمینه هتل سازی و سرگرمی و ساخت ساحل زیبای نیکی Nikki beach

گروه املاک دبی (amlakuae) در این مقاله همه چیز درباره هلدینگ بزرگ مراس را جمع آوری کرده است. پس از معرفی خود شرکت مرآس، درباره پروژه های محبوب شرکت بحث کرده ایم. پس تا پایان با ما باشید تا سازنده معروف دبی را بشناسید و به دنیال آن بتوانید با خیال راحت تر برای سرمایه گذاری در دبی از طریق خرید ملک اقدام نمایید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: درباره شرکت اعمار دبی چه می دانید؟

سیتی واک ساخته شده توسط مرآس

سابقه درخشان هلدینگ مرآس در اجرای پروژه های شگرف

علاوه بر این، هولدینگ مرآس به اجرای پروژه‌های شگفت‌انگیز در مناطق محبوب دبی پرداخته است. از جمله جمیرا، منطقه پالم جمیرا، منطقه داون تاون دبی، منطقه جبل علی، منطقه جاده شیخ زاید و منطقه جمیرا بیچ رزیدنسز. لازم به ذکر است که مرآس به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در بازار املاک و مستغلات دبی شناخته می‌شود.  اگر شما قصد خرید ملک در دبی را دارید، بدون شک با این برند در تعامل خواهید بود.

آشنایی بیشتر با هولدینگ و شرکت مرآس دبی

هولدینگ مرآس، یک شرکت هلدینگ واقع در دبی است که از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با شروع به عنوان یک شرکت مشترک، با انجام پروژه‌های مهم و منحصر به فرد و ایجاد مناطقی استثنایی در نقاط برجسته دبی، به سرعت به قدرتی برجسته در بازار املاک و مستغلات امارات دست پیدا کرد.

مرآس اصول خود را بر پایه خلاقیت، پیچیدگی و اعتبار چیدمان کرده است. پروژه‌های این شرکت، بازتابی از ایده‌های نوآورانه آن، برای ایجاد آثار منحصر به فرد، دارند. این ایده‌ها در سبک‌های معماری منحصر به فرد مشخص می‌شوند و به دیدگاه‌های هولدینگ برای بهبود و آسایش سبک زندگی تبدیل می‌شوند.

توسعه دهنگان مرآس و فعالیت در زمینه گردشگری

جزیره مصنوعی بلوواتر دبی ساخته شده توسط هلدینگ بزرگ مرآس دبی

توسعه‌دهندگان هولدینگ مرآس، با سرمایه‌گذاری در هر زمینه، اثرات خود را به وضوح جلوه داده‌اند. این شرکت به دلیل استراتژی‌های برنامه‌ریزی شده و نوآورانه خود، دارای زمین‌های فراوان در نقاط استراتژیک و کلیدی دبی است. این زمین‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و محبوبیت مناطق مورد نظر، می‌توانند منبع درآمد قابل توجهی برای ساکنان، مهاجران، مسافران و گردشگران باشند.

واضح است که هولدینگ مرآس، با انجام پروژه‌های معروف و منحصر به فرد، جایگاه خود را در منطقه تثبیت کرده است. این شرکت، در توسعه پروژه‌های معتبر، در حوزه‌های املاک، گردشگری، تفریحی و مسکونی، موفقیتی برجسته به دست آورده است. در این مقاله، محبوب‌ترین مناطق و پروژه‌هایی را که توسط هولدینگ مرآس به بهره‌برداری رسیده‌اند، بررسی خواهیم کرد. بدین ترتیب نقش بی‌بدیل آن در معماری شهری پیشرفته دبی را برجسته می سازیم.

مدیر عامل هلدینگ بزرگ مرآس

مدیرعامل هولدینگ مرآس شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، متولد ۱۹۵۸، به عنوان مدیرعامل گروه مرآس شناخته می‌شود. او از خانواده‌های برجسته امارات به حساب می‌آید و نقش بسزایی در پیشبرد موفقیت‌های شرکت ساختمانی مرآس ایفا کرده است. با کارآمدی خود، این فرد توانسته است هلدینگ مرآس را به جایگاه محبوب و معروفی در سطح جهان برساند.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم در دستیابی به اهداف خود نقش‌های مهمی ایفا کرده است؛ از جمله: ریاست دبی ورلد Dubai World، ریاست فعلی دانشگاه بریتانیا در دبی، رئیس کمیته عالی مالی دبی، رئیس شرکت فرودگاه‌های دبی و نایب رئیس دوم شورای اجرایی دبی.

خطوط کسب و کار هولدینگ مرآس

شرکت هولدینگ مرآس به عنوان یک کمپانی فعال در چندین حوزه در دبی شناخته می‌شود و فعالیت‌های خود را نه تنها در زمینه توسعه املاک، بلکه در حوزه‌های متعددی از جمله سرگرمی Intertainment، ساخت هتل و هتلداری و… نیز انجام می‌دهد. این هولدینگ با تلاش زیاد توانسته است بسیاری از پروژه‌های بزرگ در دبی را اجرا کند. به عنوان نمونه، جزیره مصنوعی بلو واتر، بلندترین و بزرگترین چرخ و فلک جهان (عین دبی) و ساختمان‌های مسکونی و تجاری متعددی در دبی، از جمله این پروژه‌ها هستند.

در حال حاضر، این شرکت بیش از ۲۰۰۰ ملک تجاری، ۱۰۰۰ اتاق هتل، و ۳۵۰۰ آپارتمان را در بهترین مناطق امارات ساخته و به بهره‌برداری رسانده است.

مشهورترین پروژه هلدینگ مرآس: بولگاری رزیدنس

بولگاری رزیدنس مرآس دبی

بولگاری رزیدنس دبی، یکی از نمادهای معروف شرکت ساخت و ساز مرآس است. این پروژه بی نظیر، با بیش از ۱.۷ میلیون فوت مربع وسعت، توسط یک تیم معماری ایتالیایی طراحی شده است. این پروژه با همکاری بین مرآس و برند بزرگ بولگاری، به عنوان پنجمین هتل و اقامتگاه بوم‌گردی در جهان شناخته شده است.

رزیدنس بولگاری با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد خود در کنار خلیج زیبای فارس، معماری اصیلی دارد که تلفیقی هوشمندانه از سبک زندگی مدرن و ارزش‌های سنتی دبی را به تصویر می‌کشد.

مناطق برجسته توسعه شده توسط هولدینگ مرآس در دبی

هولدینگ مرآس به عنوان یکی از شرکت‌های سازنده برجسته در دبی، به ایجاد مکان‌های دیدنی و شناخته‌شده در این شهر مشغول بوده است. برخی از نمونه‌های برجسته از کارهای این شرکت شامل موارد زیر است:

  1. جمیرا بی:  جمیرا بی، یکی از شاهکارهای هولدینگ مرآس، به شکل یک اسب دریایی غول‌پیکر درخشان از زاویه دید یک پرنده، یکی از خیره‌کننده‌ترین جزایر مصنوعی در امارات می‌باشد. این منطقه شامل سه برج مسکونی بی‌نظیر، یعنی جمیرا بی X1، جمیرا بی X2 و جمیرا بی X3 است. این برج‌ها به تناسب زیبایی جمیرا بی و مناظر خیره‌کننده از ساحل آب‌های درخشان، فضایی خاص و فوق‌العاده چشم نواز ایجاد کرده‌اند.

جمیرا بی دبی

  1. پیرل جمیرا:  منطقه پیرل جمیرا، با چشم اندازی زیبا از خلیج و دورنمای شهر دبی، یکی از مناطق دیدنی و با ارزش است. این جزیره بازسازی شده، با ۸.۳ میلیون فوت مربع، میزبانی ۷ منطقه مسکونی کلیدی، مرکز شهر، گردشگاه و سایر امکانات ضروری را دارد.

پروژه‌های معروف هولدینگ مرآس در دبی

هولدینگ مرآس، یکی از برجسته‌ترین توسعه‌دهندگان در دبی است. این شرکت با ارائه پروژه‌های استثنایی در زمینه املاک و مستغلات، جایگاه ممتازی در بازار به دست آورده است. برخی از پروژه‌های برجسته این شرکت به شرح زیر است:

  1. لا کوت رزیدنسز در پورت د لامر: لا کوت، آخرین پروژه هولدینگ مرآس در پورت د لامر، با ترکیب منحصر به فرد زندگی مجلل و دسترسی به تمامی امکانات ضروری، با آپارتمان‌های ۱ تا ۴ خوابه و تاون‌هاوس‌ها، از جمله پروژه‌های موفق در این منطقه است.

پورت د لا مر ساخته شده توسط مرآس

۲- ویلا آمالفی در جمیرا بی:  پروژه ویلا آمالفی در جمیرا بی با ویلایی به تعداد اتاق‌های ۳ تا ۵ خوابه، در یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی قرار دارد. این پروژه، با زیرساخت به روز و طراحی مدرن، گزینه‌ای برتر برای سرمایه‌گذاری در ملک مسکونی در دبی را فراهم می‌کند.

ویلاهای آلمافی مرآس دبی

۳- نیکی بیچ رزیدنسز در پیرل جمیرا:  نیکی بیچ رزیدنسز، یک پروژه مسکونی برجسته در منطقه پرل جمیرا است. این پروژه شامل ۶۳ آپارتمان برند دار و تاون‌هاوس‌ها، از واحدهای ۱ تا ۴ خوابه است که دارای طراحی مدرن و مینیمالیست می باشند. این پروژه از موقعیت منحصر به فرد خط ساحلی بهره‌مند است و گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید ملک در دبی محسوب می‌شود.

مرتبط با مطلبی که می خوانید: آپارتمان های مسکونی فیرمونت در منطقه بزرگراه شیخ زائد، یک موقعیت و لوکیشن بسیار استراتژیک در دبی

سخن پایانی

مرآس جاذبه‌های چشمگیر چون جمیرا بی و پیرل جمیرا و پروژه‌های منحصر به فرد مانند لا کوت رزیدنسز در پورت دی لامر را پیاده کرده است. شهر بزرگ و فوق‌مدرن دبی، بخش زیادی از زیبایی خود را مدیون دستاوردهای شرکت ساخت‌وساز مرآس است و به آن افتخار می‌کند. هولدینگ مرآس، به عنوان یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های املاک در دبی، اهداف بلندپروازانه‌ای را دنبال می‌کند و قصد دارد با ایجاد شگفتی‌های جدید، تأثیرگذاری بیشتری در زیبایی و پیشرفت دبی داشته باشد. با داشتن زمین‌های وسیع در مناطق مهم دبی، شرکت ساخت‌وساز مرآس قصد دارد با توسعه مناطق خیره‌کننده خود،  به زیبایی و جاذبه های مدرن شهری اضافه کند.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در دبی و گرفتن اقامت دبی برای زندگی هستید، می توانید به کمک گروه املاک دبی، به طور مستقیم از سازنده و هلدینگ مرآس ملک و یا خانه و آپارتمان مورد نیاز خود را خریداری نمایید. همه پروژه های موجود در دبی، دارای برنامه و شرایط پرداخت عالی با اقساط بلند مدت هستند. همین حالا با کارشناس فروش ما خانم سارا ارتباط برقرار کنید.

ارسال دیدگاه